BOLJI IZVEŠTAJI ZA MENADŽMENT

 

• Dobar izveštaj štedi vreme menadžeru

• Izveštaj treba da je transparentan

• Izveštaj treba da je vizualno dopadljiv

 

 

Dobar izveštaj štedi vreme menadžeru

Izveštaj treba da pomogne menadžeru. Izveštaj je kratak, sažet, sa ključnim podacima. Izveštaj treba da ima jasnu strukturu, kao i poruku. Poruke mogu biti različite:

 

 

Izveštaj treba da bude transparentan

Nemački Institut za standarde (DIN) ima sledeću rečenicu u Standardima controllinga:

Višak informacija stvara netransparetnost.

Većina izveštaja ima previše nepotrebnih informacija (boldovanje, previše cifara, okviri, boje, nepotrebni crteži i sl.). Izveštaje treba pojednostaviti, uniformisati, doći do suštine. Kod izveštaja važi pravilo “manje je više” i svi menadžeri traže OPO (One Page Only) izveštaj.

 

 

Izveštaj treba da je vizualno dopadljiv

Svi volimo da vidimo lepu ženu na ulici, da nosimo dizajniranu odeću, da kupujemo lepa kola, da imamo lep mobilni i sl. Sa druge strane, kada dođemo do poslovnih ljudi i izveštaja koji se prave onda imamo neverovatnu količinu ružnoće. Controlleri i analitičari se ponekad utrkuju da naprave ružne, monotone, nepregledne tabele koje nazivaju “izveštajima”! Dobar izveštaj treba da je vizuelno dopadljiv, da jasno komunicira i da prenese poruku. Lep dizajn ne isključuje profesionalizam u izveštavanju. Lep dizajn u izveštaju dovodi do suštine poruke koja se šalje menadžeru.

 

 

MCB je specijalista za kreiranje izveštaja za menadžere

Mi smo specijalisti za kreiranje izveštaja za menadžere. Kreiramo profesionalne izveštaje koji odmah i jasno komuniciraju sa menadžerima. Menadžeri vole naše izveštaje jer im štede vreme i pomažu kod odlučivanja. Mi smo partneri velikim kompanijama u Srbiji bez obzira na delatnost (banke, osiguranje, farmacija, nafta, telekomunikacija, proizvodnja…) ili sektor u okviru kompanije (controlling, prodaja, HR, finansije, IT, logistika…).