• Alati i tehnike za strateško planiranje u prodaji
O treningu
Cilj treninga je da polaznici savladaju alate koji im pomažu da unaprede strateško planiranje prodaje.
Na početku treninga objašnjavamo koje su osobenosti sales controllinga kao funkcionalnog dela controlling sistema. Posmatramo koje su osnovne dimenzije sales controllinga i kakva je povezanost osnovnih ciljeva organizacije (rast, razvoj i profit).
U nastavku treninga, bavićemo se strateškim alatima koji su od značaja za planiranje prodaje. Na osnovu ovih alata kompanija vrši izbor proizvoda i tržišta koja su joj od značaja za njeno poslovanje, procenjuje brojne interne i eksterne faktore koji mogu uticati na njeno poslovanje, analizira konkurenciju i razmišlja o brojnim implikacijama koje je potrebno uzeti u obzir prilikom kreiranja akcionih planova u prodaji.
Na kraju, videćemo kako su marketing controlling kao i controlling kupaca povezani sa strateškim sales controllingom i koliko mogu da unaprede rezultate prodavaca.
Kome je namenjen?
Direktorima prodaje i sales controllerima
Svim profesionalcima u prodaji koji su zaduženi za prodajne rezultate i imaju minimalno 3 prodavca u svom timu: regionalni menadžeri prodaje, sales supervizori, direktori distributivnih centara, business unit menadžeri, šefovi filijala, account menadžeri, KAM, menadžeri prodajnih timova koji neposredno vode prodajnu organizaciju ili grupu prodavaca na terenu
Trening je odličan izbor i za talentovane prodavce koji očekuju unapređenje