Sales controlling 2: Operativni pristup
O treningu
- Cilj treninga je da prodajnim menadžerima i prodavcima pomogne da bolje upravljaju prodajnim aktivnostima kako bi ostvarili prodajne ciljeve.
- Trening je fokusiran na sve aspekte o kojima treba da razmišlja prodavac kada planira svoje prodajne aktivnosti.
- Kroz trening ćemo analizirati prodajnu platformu koja predstavlja bazični alat za planiranje aktivnosti prodavaca. Na svakom od njena tri osnovna dela (tržišna, radna i prodajna platforma) objasnićemo alate koji će pomoći oko planiranja koliko novih kupaca osvojiti, kako ubrzati prelazak sa jedne na drugu fazu prodajnog procesa, kako zadržati postojeće klijente, kojim kupcima da se bavimo, koliko resursa potrošiti, odnosno kako uskladiti sve aspekte prodajnih aktivnosti kako bismo ostvarili prodajne targete.
- Pored toga, videćemo kako RAK planiranje (Rezultati – Aktivnosti – Kompetencije), pomaže menadžerima prodaje i prodavcima da razumeju da je prodaja posledica planiranja ne samo prihoda nego i aktivnosti i kompetencija koje su nam potrebne da bismo ostvarili te rezultate. Praktični primeri će polaznicima pomoći da ove alate lakše savladaju.
Kome je namenjen?
- Direktorima prodaje i sales controllerima
- Svim profesionalcima u prodaji koji su zaduženi za prodajne rezultate i imaju minimalno 3 prodavca u svom timu: regionalni menadžeri prodaje, sales supervizori, direktori distributivnih centara, business unit menadžeri, šefovi filijala, account menadžeri, KAM, menadžeri prodajnih timova koji neposredno vode prodajnu organizaciju ili grupu prodavaca na terenu.
- Trening je odličan izbor i za talentovane prodavce koji očekuju unapređenje.
Sadržaj
,,Crna kutija” prodaje
Alati za operativno planiranje
- Prodajna platforma
- Kategorizacija kupaca ABC/1-2-3
- Sales pipeline
- CRM
- Cost of call
- Koeficijenti transformacije
- STP targetovanje
- RAK planiranje
- Obzidavanje kupaca
- Indeks stabilnosti
Prodajna platforma
- Tržišna platforma
- Radna platforma
- Kupovna platforma
RAK planiranje
- Planiranje rezultata (količina, promet, rabati)
- Planiranje aktivnosti (pozivi, posete, ponude…)
- Planiranje kompetencija (znanje, veštine, stavovi, motivacija)
Efektivnost prodajnog planiranja
- Smer kupaca
- Smer proizvoda
- Cost/benefit za troškove marketing aktivnosti
Datumi
Investicija
- 590 EUR po polazniku + PDV.
- PDV na usluge treninga je 20%
- PDV možete da odbijete u poslovnim knjigama.
In-house trening
- Često kompanija ima više zainteresovanih za ovaj trening.
- Ako vaša kompanija ima više zainteresovanih za obuku (5+), naša preporuka je In-house trening.
- Javite se za dodatne informacije oko In-house treninga.
100% garancija povraćaja novca
- Mi smo sigurni da ćete dobiti najviši nemački kvalitet obuke.
- Sa druge strane, ako ne budete zadovoljni sa obukom dajemo vam garanciju 100% povraćaja novca.
- Bez ikakvih uslova, bez ikakvih dodatnih pitanja, vraćamo vam 100% uplaćenog novca.
Download (PDF)
Katalozi
Magazini
Softver za planiranje, forecasting i izveštavanje