Sales controlling 1: Strateški pristup
Katalog obuka 2023 (PDF)
O treningu
- Cilj treninga je da polaznici savladaju alate koji im pomažu da unaprede strateško planiranje prodaje.
- Na početku treninga objašnjavamo koje su osobenosti sales controllinga kao funkcionalnog dela controlling sistema. Posmatramo koje su osnovne dimenzije sales controllinga i kakva je povezanost osnovnih ciljeva organizacije (rast, razvoj i profit).
- U nastavku treninga, bavićemo se strateškim alatima koji su od značaja za planiranje prodaje. Na osnovu ovih alata kompanija vrši izbor proizvoda i tržišta koja su joj od značaja za njeno poslovanje, procenjuje brojne interne i eksterne faktore koji mogu uticati na njeno poslovanje, analizira konkurenciju i razmišlja o brojnim implikacijama koje je potrebno uzeti u obzir prilikom kreiranja akcionih planova u prodaji.
- Na kraju, videćemo kako su marketing controlling kao i controlling kupaca povezani sa strateškim sales controllingom i koliko mogu da unaprede rezultate prodavaca.
Kome je namenjen?
- Direktorima prodaje i sales controllerima
- Svim profesionalcima u prodaji koji su zaduženi za prodajne rezultate i imaju minimalno 3 prodavca u svom timu: regionalni menadžeri prodaje, sales supervizori, direktori distributivnih centara, business unit menadžeri, šefovi filijala, account menadžeri, KAM, menadžeri prodajnih timova koji neposredno vode prodajnu organizaciju ili grupu prodavaca na terenu
- Trening je odličan izbor i za talentovane prodavce koji očekuju unapređenje
Sadržaj
Sales controlling sistem
- Šra je uloga sales controllera?
- C-P-K pristup (Ciljevi à Planovi à Kontrola)
- C-M-O-K pristup (Ciljevi à Merenje à Odstupanje à Kontrola)
- S-O-F model (Strategija à Operacije à Finansije)
- Principi controllinga
- Holistički pristup u controllingu
- Odnos menadžera i sales controllera
Strateški controlling
- Strateško planiranje
- 3-dimenzionalna kocka kod strateškog planiranja
- Zašto nam je važno napismeno planiranje?
- Odluka o proizvodima i tržištima (Ansofova matrica)
- Odluka o asortimanu proizvoda (BCG matrica)
- Upravljanje životnim ciklusom proizvoda (Product Life Cycle PLC)
- Doprinos proizvoda rastu (Contribution to growth)
- Porterovih 5 konkurentskih sila
- CAGR stopa
- PESTLE analiza
- SWOT analiza
Customer controlling
- Da li je kupac fan?
- Customer value
- Customer equity
- Rangiranje kupaca
Marketing controlling
- Marketing controlling cycle
- Cost per thousand
- Odnos prodaje i marketing troškova
- Odluka o isplativosti marketing investicije
- Cost-benefit analiza u marketingu
Datumi
- 18-19.okt 2023.
- 23-24.nov 2023.
- 11-12.dec 2023.
Investicija
- 690 EUR po polazniku + PDV.
- PDV na usluge treninga je 20%
- PDV možete da odbijete u poslovnim knjigama.
Prijava
Menadžment Centar Beograd
In-house trening
- Često kompanija ima više zainteresovanih za ovaj trening.
- Ako vaša kompanija ima više zainteresovanih za obuku (5+), naša preporuka je In-house trening.
- Javite se za dodatne informacije oko In-house treninga.
100% garancija povraćaja novca
- Mi smo sigurni da ćete dobiti najviši nemački kvalitet obuke.
- Sa druge strane, ako ne budete zadovoljni sa obukom dajemo vam garanciju 100% povraćaja novca.
- Bez ikakvih uslova, bez ikakvih dodatnih pitanja, vraćamo vam 100% uplaćenog novca.
Download (PDF)
Data Science Expert
Katalozi
Specijalizovani programi
Magazini
Nemački softver za planiranje, forecasting i izveštavanje "Corporate Planning"