HICHERT®SUCCESS

 

Uspešna komunikacija se zasniva na pravilima u komunikaciji. Ovo se odnosi pre svega na poslovnu komunikaciju. Kreativnost i slučajnost su suvišni u verbalnom, kao i u vizualnom izražavanju. Umesto toga, potrebne su jasne poruke, standardizacija i svođenje na suštinu. HICHERT®SUCCESS predstavljaju skup pravila i idejnih rešenja za vuzualni dizajn uspešne poslovne komunikacije koji su usklađeni sa International Business Communication Standards (IBCS). Preporučujemo sedam HICHERT®SUCCESS pravila poslovne komunikacije:

 

SAY: Reci poruku

Da li imate nešto da kažete u vezi izveštaja? Često izveštaji predstavljaju samo podatke bez istaknute poruke. Ovo je takođe čest slučaj i sa prezentacijama. Više o pravilu SAY možete pročitati ovde.

 

UNIFY: Standardizuj sadržaj

Stvari koje su iste treba da izgledaju isto i stvari koje su različite ne bi trebalo da izgledaju isto. Nedvosmislena pravila olakšavaju izradu i razumevanje. Više o pravilu UNIFY možete pročitati ovde.

 

CONDENSE: Sažmi informacije

Visok nivo gustine informacija omogućava prikazivanje složenih činjenica. Samo pregled celokupne slike omogućava ispravnu procenu detaljnih informacija. Više o pravilu CONDENSE možete pročitati ovde.

 

CHECK: Obezbedi kvalitet

Primaoci izveštaja očekuju da podaci u izveštaju budu tačni. Postavlja se pitanje sa li su ti podaci tačno predstavljeni? Izrada grafikona predstavlja deo suštine poslovne komunikacije. Više o pravilu CHECK možete pročitati ovde.

 

EXPRESSIzaberi pravu vuzuelizaciju

Dobra vizualizacija poćinje sa pravilnim izborom grafikona i tabela, koji prenose željenu poruku zajedno sa osnovnim činjenicama što je brže moguće. Više o pravilu EXPRESS možete pročitati ovde.

 

SIMPLIFYIzbegavaj komplikacije

Pojednostavljenje olakšava čitanje grafikona i tabela. Eliminisanje „buke“ i viška informacija oslobađa bitne od nebitnih elemenata u izveštajima. Više o pravilu SIMPLIFY možete pročitati ovde.

 

STRUCTURE: Organizuj izveštaj

Izveštaji i prezentacije često nemaju logičku strukturu. Kada se stvari preklapaju i nisu kompletne, onda one otežavaju razumevanje u poslovnoj komunikaciji. Više o pravilu STRUCTURE možete pročitati ovde.

 

Napomena: HICHERT®SUCCESS i IBCS® su zaštićena imena. Izvor: www.hichert.com