B2B je oznaka kada kompanija prodaje proizvode pravnim licima tj. drugim kompanijama. B2C Business to Consumers je oznaka kada kompanije prodaje proizvode fizičkim licima tj. krajnim potrošačima.
Primer
Otišli ste u prodavnicu da kupite sok od pomorandže. Da bi proizvod došao do vas, potrebno je da on prođe kroz nekoliko procesa. Proizvođači (Nectar, Next, Fruvita) su u delatnosti koja se zove B2B. Oni prodaju samo pravnim licima, tj. ne rade sa „građanstvom“. Veleprodaja radi na isti način kao i proizvodnja – oni su u B2B delatnosti. Sa druge strane, maloprodaja je u B2C delatnosti odnosno oni prodaju krajnjim potrošačima (fizička lica).
Postoje razlike u načinu rada između segmenata B2B i B2C:
Primer
Postoji jedna izreka: „Retail is detail“ odnosno maloprodaja je „detaljna“, maloprodaja je naporna. Najveća kompanija na svetu je B2C kompanija Wall Mart koja ima preko 1 milion zaposlenih. Kompanije mogu istovremeno da rade u oba sektora, B2B i B2C.