Contribution to growth (doprinos rastu prodaje)

Contribution to growth se koristi kod analize rasta prodaje. Analiziraju se proizvodi i prati se koji proizvod daje najveći doprinos rastu prodaje.

Contrubution to growth

 

LY = last year, prethodna godina (2013), ACT = actual, stvarni podaci (2014) 

 

Najveći contribution to growth je 46% i on je kod proizvoda 24. Iznos od 46% je dobijen po formuli

Contribution_to_growth_2

Iznos od 46% znači da proizvod 24 doprinosi skoro polovini rasta prodaje u 2014.godini. Rast prodaje je jedan od ključnih pokazatelja za bilo koju kompaniju.

 

Contribution to sales od 52% kod proizvoda 24 je dobijen po formuli:

Contribution to growth_2

Iznos od 52% kod proizvoda 24 znači da taj proizvod učestvuje sa polovinom u prodaji.

 

Srodni pojmovi

Prikaz pojmova
Prikaz pojmova
Prikaz pojmova
Prikaz pojmova
Prikaz pojmova
Prikaz pojmova
Prikaz pojmova
Prikaz pojmova
Prikaz pojmova
Prikaz pojmova
Prikaz pojmova
Prikaz pojmova
Prikaz pojmova
Prikaz pojmova
Prikaz pojmova
Prikaz pojmova
Prikaz pojmova
Prikaz pojmova