Blog

Važnost CRM sistema u savremenom poslovanju

Važnost CRM sistema u savremenom poslovanju

U današnjem dinamičnom poslovnom okruženju, uspešna prodaja predstavlja ključni faktor za dugoročni rast i profitabilnost preduzeća. Međutim, vođenje efikasne prodajne strategije zahteva mnogo više od talenta i iskustva prodajnih timova. Ovde dolazi do izražaja uloga Customer Relationship Management (CRM) sistema. U ovom blogu istražićemo značaj CRM sistema u prodaji, istaknuti prednosti koje pruža i kako može transformisati vaš poslovni rezultat.

Detaljnije
Ključne veštine prodaje i kako ih razvijati

Ključne veštine prodaje i kako ih razvijati

U današnjem poslovnom svetu, sposobnost prodaje igra presudnu ulogu u postizanju uspeha. Bez obzira na to da li ste već iskusni profesionalac ili tek započinjete svoju karijeru, unapređivanje vaše veštine prodaje može doneti značajne rezultate. U ovom članku, istražićemo neke od najvažnijih aspekata prodaje i pružiti vam korisne savete kako biste razvili i unapredili ovu veštinu.

Detaljnije
Kako izgraditi poverenje kod kupaca i zatvoriti prodaju

Kako izgraditi poverenje kod kupaca i zatvoriti prodaju

Efikasna komunikacija ima ključnu ulogu u izgradnji poverenja kod kupaca i na kraju zatvaranju prodaje. Za uspešno ostvarivanje prodajnih rezultata, potrebno je više od pukog prenošenja informacija. Ona zahteva aktivno slušanje kupaca, pažljivo adresiranje njihovih briga i pružanje relevantnih i tačnih informacija.

Detaljnije
ISKUSI PROFESIONALNOST – NELT SALES ACADEMY, Žarko Savić, Sales Capability Development Manager, Nelt Group.

ISKUSI PROFESIONALNOST – NELT SALES ACADEMY, Žarko Savić, Sales Capability Development Manager, Nelt Group.

Nelt Sales Academy ima za cilj unapređenje veština zaposlenih kombinovanjem materijala, vežbi, najboljih praksi i znanja Neltovih partnera sa znanjem i iskustvom u kompaniji. Edukacija se sprovodi kroz interaktivne treninge koji obiluju primerima, vežbama, kao i realnim situacijama na terenu.

Detaljnije
Povećajte svoju prodaju još danas! TOP 11 potreba potrošača

Povećajte svoju prodaju još danas! TOP 11 potreba potrošača

Svaka od ovih 11 potreba nalazi svoje izvorište u motivaciji kupca da dobije najbolji proizvod tj. ljudi kupuju proizvod zato što su uvereni da će im taj proizvod ispuniti potrebu koji u tom trenutku imaju.

Detaljnije
Da li svi prodavci prodaju maglu?

Da li svi prodavci prodaju maglu?

Tržište usluga coachinga, raznih terapijskih i alernativnih tehnika je nesređeno. Ima nelojalne konkurencije. Ima šarlatana. Ima svega.

Detaljnije
Nova aplikacija: Zero click. Naruči svoj obrok brzo i lako!

Nova aplikacija: Zero click. Naruči svoj obrok brzo i lako!

Naručite hranu bez ijednog dodatnog klika.

Detaljnije
Zadovoljstvo kupca je na prvom mestu!

Zadovoljstvo kupca je na prvom mestu!

Kako da pokažete nezadovoljnom kupcu da cenite njegovu povratnu informaciju i kako možete popraviti pa čak i poboljšati vaš odnos?

Detaljnije
Je l' može popust?

Je l' može popust?

Da li stvarate win-win ili win-lose ponude prilikom kupovine?

Detaljnije
Kako prodavati više od konkurencije?

Kako prodavati više od konkurencije?

Koji je tajni razlog zbog kojeg naši konkurenti posluju bolje? Kako da postanete bolji od njih?

Detaljnije
Najluđe stvari koje su Srbi pokušali (i uspeli) da prodaju preko oglasa

Najluđe stvari koje su Srbi pokušali (i uspeli) da prodaju preko oglasa

Osveštana vodica, zmijska koža u obliku zmije, lutke na naduvavanje i krave za parenje - to su samo još neki primeri ponekad srpske duhovitsti u oglasima. Pogledajte ostale.

Detaljnije
(VIDEO) Da li je ovo najbolji odgovor na „Prodaj mi ovu olovku“?

(VIDEO) Da li je ovo najbolji odgovor na „Prodaj mi ovu olovku“?

Na koji način možete izdvojiti prave prodavce, one koji imaju tu “žicu” od onih koji će se uvek mučiti u svetu prodaje.

Detaljnije
Kako da prodate svoje proizvode i usluge firmama pomoću email funnela

Kako da prodate svoje proizvode i usluge firmama pomoću email funnela

Istok Pavlović nam u ovom tekstu otkriva sve predosti prodaje prozoda korišćenje email funnela.

Detaljnije
Neko mora da bude majstor

Neko mora da bude majstor

“Simens i deli i ne deli poslovni ambijent u Srbiji, budući da mu je dve trećine prometa od izvoza. Mi smo zadovoljni ambijentom”, počinje razgovor za “Novu ekonomiju”, pomalo I neočekivano, Tihomir Rajlić, generalni direktor Simensa u Srbiji.

Detaljnije
Trikovi najboljih prodavaca

Trikovi najboljih prodavaca

Koliko puta vam se desilo da iz radnje umesto sa jednim proizvodom koji ste i otišli da kupite, izađete sa još nekoliko i potpuno novom listom želja? Neki prodavci nisu vični svom poslu, deluju nesigurno, dok su drugi previše naporni i komplikovani. Ima i onih koji svoj posao obavljaju bez greške. Isprobajte njihove najefikasnije trikove.

Detaljnije
Uzlaznom putanjom

Uzlaznom putanjom

Intervju GORAN STEFANOVIĆ, DIREKTOR MARKETINGA, SOMBOLED

Detaljnije
Sedam načina kako prebroditi grižu savest i dalje trošiti

Sedam načina kako prebroditi grižu savest i dalje trošiti

Stranica trendwatching.com prošlog je tjedna predstavila trendove na koje brendovi moraju obratiti pozornost.

Detaljnije
Prodajni izveštaji - osnova za praćenje poslovanja, Anja Atanasijević, Sales Reporting and TTS Supervisor, Nestlé Adriatic

Prodajni izveštaji - osnova za praćenje poslovanja, Anja Atanasijević, Sales Reporting and TTS Supervisor, Nestlé Adriatic

"Prodajni izveštaji temelj su za donošenje većine poslovnih odluka, te za praćenje njihove realizacije jer jasno prikazuju trend poslovanja. Sastoje se od niza analiza koje se izrađuju sa ciljem da na pravi način prikažu stvarno stanje prodaje, dubinu distribucije artikala, rast kupaca i njihovo učešće na tržištu, kao i performanse svih činilaca koji doprinose tom kompleksnom procesu, kao što su individualna ostvarenja ciljeva prodajnih predstavnika."

Detaljnije