Blog

SA POTROŠAČIMA NA TI U  21. VEKU Jovana Stanojčić, stručni saradnik za marketing i odnose sa medijima, INPHARM

SA POTROŠAČIMA NA TI U 21. VEKU Jovana Stanojčić, stručni saradnik za marketing i odnose sa medijima, INPHARM

Sećam se, iako bi se moglo reći da pripadam takozvanoj generaciji “milenijalsa”, kako je bilo u vreme 90-ih. Jedna prodavnica u kraju do koje je trebalo 10-15 minuta da se stigne, jedna apoteka, još udaljenija, dva bioskopa sa godišnjim repertoaraom, državni fakulteti, i dr...

Detaljnije
Sve o ,,performativnom majčinstvu" što niste znali

Sve o ,,performativnom majčinstvu" što niste znali

Mlade majke svakodnevno 'skroloju' tuđim životima i iskustvima na društvenim mrežama, zbog čega su sve nezadovoljnije i nesigurnije. U kombinaciji s poplavom brendiranoga virtualnog sadrzaja postaje im to izvorom opresije, a ne inspiracije. Brendovi zato moraju steći poverenje te ranjive skupine žena.

Detaljnije