Blog

Važnosti brendiranja i kako izgraditi snažan brend?

Važnosti brendiranja i kako izgraditi snažan brend?

Brendiranje je vitalni korak u poslovnom svetu koji može imati dubok i trajan uticaj na uspeh vaše kompanije. Bez obzira da li ste preduzetnik ili vlasnik veće kompanije, izgradnja snaznog brenda je ključna za diferenciranje od konkurencije, stvaranje lojalnosti kupaca i postizanje dugoročnog uspeha. U ovom blogu ćemo istražiti šta je to brendiranje, zašto je važno i kako možete izgraditi snažan brend koji će se istaknuti u mnoštvu.

Detaljnije
Upoznajte generaciju Milenijalsa!

Upoznajte generaciju Milenijalsa!

Generacija Milenialsa se monogo razlikuje od prošlih generacija. Ne znaju šta žele, a znaju da na internetu iskopaju negativno iskustvo koje je neko imao sa Vašaom kompanijom pre pet godina. Kako promovisati brend u novonastaloj situaciji?

Detaljnije
Kako je kraljica Elizabeta II proslavila svoj 90. rođendan

Kako je kraljica Elizabeta II proslavila svoj 90. rođendan

Kraljevski tron vredan je neverovatnih 58,4 milijarde funti i taj će iznos, navodno, i dalje rasti. Državna će kasa samo ove godine zahvaljujući kraljevskoj porodici biti punija za 1,1 milijardu funti. Kraljičin rođendan iskoristili su i mnogi brendovi.

Detaljnije
Proizvodi koji viču ,,kupi me"

Proizvodi koji viču ,,kupi me"

Kreativni proces sve se više naslanja na psihološka načela koja se odnose na ponašanje potrošača, stajališta, motivaciju i aspiracije. Dobar dizajn nije samo oku ugodan nego smanjuje mentalni napor potrošaca i skraćuje im vreme odlučivanja o kupovini.

Detaljnije
Umesto opcija, pravite rešenja

Umesto opcija, pravite rešenja

Svaki posao treba da radi osoba koja je najkompetentnija za njega. Kako je Stivu Džobsu pošlo za rukom da napravi dobar brending?

Detaljnije
MOLESKIN - Brend koji je prazan papir učinio uzbudljivim

MOLESKIN - Brend koji je prazan papir učinio uzbudljivim

Smart Writing Set novi je proizvod kojim milanska tvrtka ulazi na digitalno tržište, no pitanje je treba li joj to. Set koji se može kupiti za dvjesto dolara omogućava korisnicima da vade bilješke potpuno jednako kao u običnom rokovniku, ali one, za razliku od zemaljskih, ostaju upisane i u virtualnom svijetu.

Detaljnije
Ima neka tajna veza… (Kako kreirati brend) -  Olivera Nikodijević (Direktor marketinga), CARNEX

Ima neka tajna veza… (Kako kreirati brend) - Olivera Nikodijević (Direktor marketinga), CARNEX

Kako izabrati baš one potrošače koji su relevantni za brend? Kako naći pravu meru u komunikaciji između brenda i korisnika? - Olivera Nikodijević (Direktor marketinga) , CARNEX

Detaljnije
Patriotizam značajan faktor pri kupovini

Patriotizam značajan faktor pri kupovini

Ustaljeno je mišljene je da su kvalitet i cena primarni kriterijumi kada je u pitanju izbor proizvoda, međutim i samo poreklo proizvoda ima iznenađujući uticaj na potrošače.

Detaljnije
Neko mora da bude majstor

Neko mora da bude majstor

“Simens i deli i ne deli poslovni ambijent u Srbiji, budući da mu je dve trećine prometa od izvoza. Mi smo zadovoljni ambijentom”, počinje razgovor za “Novu ekonomiju”, pomalo I neočekivano, Tihomir Rajlić, generalni direktor Simensa u Srbiji.

Detaljnije
Super Bowl-Veliki momci na terenu više ne garantuju sigurnu dobit oglašivačima

Super Bowl-Veliki momci na terenu više ne garantuju sigurnu dobit oglašivačima

Veliki momci na terenu više ne garantuju sigurnu dobit oglašivačima

Detaljnije
Trendovi 2014

Trendovi 2014

Između obožavanja i nepodnošenja tehnologije

Detaljnije
Millennials - oni predvode revoluciju u industriji pića!

Millennials - oni predvode revoluciju u industriji pića!

Oni predvode revoluciju u industriji pićaOni predvode revoluciju u industriji pića

Detaljnije
Ovo je najskuplji brend na svetu

Ovo je najskuplji brend na svetu

Svako je čuo za njega, ali ne zna svako da je najskuplji.

Detaljnije
Uzlaznom putanjom

Uzlaznom putanjom

Intervju GORAN STEFANOVIĆ, DIREKTOR MARKETINGA, SOMBOLED

Detaljnije
Sedam načina kako prebroditi grižu savest i dalje trošiti

Sedam načina kako prebroditi grižu savest i dalje trošiti

Stranica trendwatching.com prošlog je tjedna predstavila trendove na koje brendovi moraju obratiti pozornost.

Detaljnije
MODERNE IKONE

MODERNE IKONE

Lekcije iz brendiranja Kate Superbrend Moss

Detaljnije
Kako je Nescafe postao tako uspešan?

Kako je Nescafe postao tako uspešan?

Proizvod pod imenom Nescafe je 1. aprila 1938. godine zvanično predstavljen u Švajcarskoj. Sve je počelo krahom berze na Vol Stritu i dramatičnim padom cena kafe. Nescafe ove godine obeležava 75 godina postojanja, kao vodeći brend na svetskom tržištu u kategoriji instant kafe.

Detaljnije
Lekcije iz brendiranja-devet kultnih brendova na samrti

Lekcije iz brendiranja-devet kultnih brendova na samrti

Kultni status brendova nije garancija za besmrtnost. Ukoliko neki od brendova ne promene poslovnu politiku, mogli bi izgubiti trku za tržišni udeo. Jedan od njih je i brend Volvo percipiran kao jedan od najsigurnijih brendova u automobilskoj industriji. Ono što ga je učinilo ranjivim jeste loše pozicioniranje.

Detaljnije
Oskarovska večer 'ambusha', 'selfieja' i lukavih brendova

Oskarovska večer 'ambusha', 'selfieja' i lukavih brendova

Iako rekordnu cenu reklamnih minuta još uvek drži prenos Super Bowla, Oscar je ostvario bolji rast, čak najveći od svih prenosa uživo od 2008. godine. Sponzorski paketi su, očekivano, znatno skuplji od reklamnih minuta, a pogotovo ako se, poput Pepsija, brend odluči svrstati među one s predznakom ‘ekskluzivnih’.

Detaljnije
CONTROLLERI NA KAFICI - DONCAFA (25.ICV Srbija sastanak)

CONTROLLERI NA KAFICI - DONCAFA (25.ICV Srbija sastanak)

25. ICV Srbija sastanak je bio organizovan 16.12.2015. u fabrici DONCAFE u Šimanovcima. Domaćin je bio Strauss Adriatic, poznatiji pod brendom DONCAFÉ. Događaju je prisustvovalo 40 controllera Srbije, sa ciljem da podele svoja iskustva u vezi sa izazovima sa kojima se suočavaju kompanije širom sveta.

Detaljnije