Blog
SAD I ODMAH! Darko Bjelić, CFO, Magna.
Šta čekate, najbolje vreme da osnujete controlling u kompaniji jeste sad i odmah!
NAJSLAĐI DANI!
Nekad i sad. Pogledajte kako su izgledali Sandra, Tomo i Jovana kada su bili mali.
INFORMACIJA JE MNOGO, A MUDROSTI MALO! Petar Živković, Menadžer korporativne strategije i PMO, Air Serbia.
„Personalizacija (BI) je kao donji veš, neophodno je imati ga ali nije nužno pokazivati ga.“
OD A DO Š sa Draganom Ovčarov, Koordinator za marketing izveštavanje, Hemofarm.
Od A do Š sa Draganom Ovčarov.
DIGITALNOM PECALJKOM DO KLIJENTA. Živka Mutlak, HR & Marketing manager, Adacta Beograd.
Svaka firma kroji marketing po svojoj meri, u zavisnosti od specifičnih procesa, kulture firme, biznis modela i slično.
ISKUSI PROFESIONALNOST – NELT SALES ACADEMY, Žarko Savić, Sales Capability Development Manager, Nelt Group.
Nelt Sales Academy ima za cilj unapređenje veština zaposlenih kombinovanjem materijala, vežbi, najboljih praksi i znanja Neltovih partnera sa znanjem i iskustvom u kompaniji. Edukacija se sprovodi kroz interaktivne treninge koji obiluju primerima, vežbama, kao i realnim situacijama na terenu.
POSTAVI PRAVO PITANJE! Veljko Stanojković, Compensation and Benefits Manager, Imlek.
Čišćenje terena kojim analitički karavan treba da prođe predstavlja deo puta gde svako od hodočasnika provede najveći deo svog vremena fizikališući.
OTKLJUČAJTE SVOJ LIDERSKI POTENCIJAL. Žaklina Teofilović, HR direktor, SR Technics.
Šta nam je cilj, šta želimo da postignemo koučingom i mentorstvom? Šta su kratkoročni a šta dugoročni prioriteti kompanije? Kako koučing može da podrži efikasno ostvarivanje ovih prioriteta? Šta tačno kompanija želi da postigne ovim intervencijama?
DATA-DRIVEN PUTOVANJE. NA KOJOJ SI TI STANICI? Tijana Drljević, Presales consultant, M&I.
Šta je to data-driven, koje prednosti donosi organizaciji i kako se mogu prevazići izazovi na data-driven putovanju.
CEO SVET SE MENJA, ZAŠTO NE BI I FINANSIJE? Slaviša Lečić, Presales Manager, SAP.
Poslovanje se menja. Ceo svet se menja. Finansije se menjaju. Da li se i Vi menjate?
KAKO KOMUNICIRATI SA MILENIJALCIMA? Sandra Rapo, Ekspert za razvoj i promociju brendova.
O tome šta će kupiti, gde putovati i ručati, šta nositi na sebi, potražiće uz „pomoć prijatelja” na omiljenom mestu za komunikaciju – na društvenim mrežama.
Sve do medalje! Rajko Vasojević, HR direktor Knjaz Miloš, direktor Knjaz Miloš Nature
Snažan biznis partner, nosilac promena, učesnik u biznis odlukama i izvan njegovog formalnog delokruga rada i vlasnik jednog od najvećih budžeta u firmi...
Interaktivne komande u Excelu. Miloš Cvetković, Stariji Konsultant, Menadžment Centar Beograd
Kako napraviti izveštaj u Excel-u tako da se sve tabele, grafikoni i ključne informacije nalaze na jednom sheet-u? Miloš Cvetković, Stariji konsultant MCB-a, objašnjava kako se koriste interaktivne komande.
MOJ KUĆNI LJUBIMAC
Kućni ljubimci naših controllera.
FRIKOM SLADOLEDI I PARETOVO PRAVILO. Nebojša Vlatković, Head of Controlling, Frikom
Zašto kompanija nastavlja da proizvodi 80% proizvoda koji generišu 20% profita? Odgovor na ovo pitanje, daje Nebojša Vlatković iz kompanije Frikom, na praktično primeru objašnjavajući Paretovo pravilo i ABC analizu.
NA KAFI SA...? Milica Netković, HR direktor, Kappa Star Group. / Natalija Pešić, HR menadžer, VIP mobile.
U ovom broju u rubrici paralelni intervju odgovaraju Milica Netković, HR direktor u kompaniji Kappa Star Group i Natalija Pešić, HR menadžer u kompaniji VIP mobile.
NE MOŽE I JARE I PARE. Miloš Zeković, Supervizor pakovanja, Carslberg Srbija.
Kako mogu da unapredim svoje radno okruženje?
„UKROTILI” SMO KOMPLEKSNOST! Miloš Vasić, Business Excellence Manager, Ball Packaging Europe Belgrade
Ball fabrika za proizvodnju limenki ima 2.500 promene dizajna i 25 konverzija linije godišnje u proseku, a ipak uspeva da radi na maksimalnoj brzini i uz maksimalnu iskorišćenost kapaciteta. Miloš Vasić otkriva nam i kako!
BUDI MENADŽER U TRENDU. Miloš Puzić, Rukovodilac službe održavanja, Hemofarm.
U modernom proizvodnom okruženju, koje se menja velikom brzinom, sve je fokusirano na procese. Procesi transformišu ulazne veličine (sirovine, pakovni materijal, informacije…) u proizvod odnosno uslugu.
NA KOJI NAČIN VI ANALIZIRATE PODATKE? Milan Listeš, Regional BI Manager, Adacta Group.
Prestanite da sanjate o podacima koje nemate i počnite da koristite one koje trenutno imate.