Blog
“Nativni marketing” u internet sadržajima
Varijanta sponzoriranja je određenog medijskog sadržaja danas je najbolji način za privlačenje pozornosti na informacijama ionako zagušenom internetu. Od “bannera” i klasičnih oglasa više nema koristi
Rušenje tabua - da li su pornografske reklame uvek provokativne?
Mudrim natječajem porno stranica ušla u “mainstream” medije
Nemate novca za pokretanje izvrsnog projekta? Obratite se internetskoj zajednici - CROWDFUNDING!
Crowdfunding je način osiguranja kapitala koji se sastoji u javnom predstavljanju različitih vrsta projekata, u koje građani ulažu novac na temelju neposredne javne interakcije s nosiocem projekta i skupne ili individualne procene kvalitete projekta. Neke su od poznatijih Kickstarter, Rocket Hub, IndieGoGo, Quirky, Profounder.
Marketing lekcije za budućnost
Za marketing bitke budućnosti manje će biti bitna pravila. Funkcionisaće sve ono što možete objasniti, bez obzira što niko nikada to tako nije radio pre vas. Ono što će biti najbitnije je – prisustvo zdravog razuma, dobre ideje, kao i jasno definisanog cilja. Pravilo je da nema pravila.
Koliko direktora prodaje u Srbiji koristi LinkedIN?
LinkedIn je najveća svetska profesionalna mreža sa preko 120 miliona članova i brzo raste. LinkedIn vam omogućava stvaranje poslovnih kontakatra, razmijenite znanja, ideja i mogućnosti uz širu mrežu profesionalaca. Koliko direktora prodaje koristi LinkedIN ? Istraživaja pokazuju da je to 23 %.
Google+ vs Facebook
Kom se privoleti carstvu? U vremenu ekspanzije interneta i drruštvenih mreža postavlja se pitanje ko ima veću prednost: google+ ili facebook? Ukoliko koristite video pozive, želite organizovane informacije vaš izbor će biti google+. Ako pak želite više prijatelja, koristite brendove i marketing odlučićete se za facebook.
Kako optimizovati sajt?
Imaju li pravo svi koji misle da je optimizacija kompletno gubljenje vremena? Optimizacija formulara na sajtu nipošto nije gubljenje vremena. Istraživanja su pokazala da najmanje podataka o kupcima iskoriste one firme koje ih najviše traže.
Očekivanja od kompanija na Internetu
Poslednjih nekoliko godina kompanije i organizacije kojima je u fokusu internet, komunikacije, prodaja i marketing, okupirani su temama koje se svode na efikasnost. Osnovni postulati poslovanja sa pojavom interneta nisu se promenili: retko ko želi da objavi databazu klijenata ili proizvođača.