Blog

ŠTA TOP MENADŽMENT OČEKUJE OD LEAN-A I KAIZEN-A

ŠTA TOP MENADŽMENT OČEKUJE OD LEAN-A I KAIZEN-A

Generalni direktori poznatih domaćih i stranih kompanija su na prvom panelu 4. Lean & Kaizen kongresa, održanog 3.10.2022. u Beogradu, podelili svoje viđenje Lean-a i Kaizen-a.

Detaljnije
9 TAJNIH SASTOJAKA ZA TRANSFORMACIJU U LEAN KOMPANIJU

9 TAJNIH SASTOJAKA ZA TRANSFORMACIJU U LEAN KOMPANIJU

Da li ste znali šta je potrebno svakoj uspešnoj lean kompaniji? Bojan Šćepanović otkriva svojih 9 tajnih sastojaka za uspešnu implementaciju lean-a u kompanijama.

Detaljnije
Motivacija zaposlenih: zovi kaizen u pomoć! SANDRA DAKULOVIĆ, Menadžer za ljudske resurse, MESSER TEHNOGAS

Motivacija zaposlenih: zovi kaizen u pomoć! SANDRA DAKULOVIĆ, Menadžer za ljudske resurse, MESSER TEHNOGAS

Sandra Dakulović, HR menadžer, objašnjava upotrebu leana i kaizena za motivaciju zaposlenih.

Detaljnije
KAIZEN U KANCELARIJI - PRAKTIČNA ISKUSTVA IMPLEMENTACIJE KAIZENA U SRBIJI

KAIZEN U KANCELARIJI - PRAKTIČNA ISKUSTVA IMPLEMENTACIJE KAIZENA U SRBIJI

Detaljnije
KAIZEN U MOJOJ KOMPANIJI - PRAKTIČNA ISKUSTVA IMPLEMENTACIJE KAIZENA U SRBIJI

KAIZEN U MOJOJ KOMPANIJI - PRAKTIČNA ISKUSTVA IMPLEMENTACIJE KAIZENA U SRBIJI

Detaljnije
UREĐENJE RADNOG PROSTORA - 5S ALAT

UREĐENJE RADNOG PROSTORA - 5S ALAT

Detaljnije
UPOZNAJTE GEMBA KAIZEN

UPOZNAJTE GEMBA KAIZEN

U japanskoj poslovnoj teoriji, gemba označava mesto u proizvodnji gde se nešto dešava, a koristi se da se kaže da su ljudi kojima je posao da izrađuju proizvode na dobrom mestu da prave poboljšanja u procesu proizvodnje.

Detaljnije
RAT ZA ZVEZDE JE POČEO!

RAT ZA ZVEZDE JE POČEO!

Na koji način zadržati najbolje zaposlene u kompaniji? Kako sa tržišta rada uprkos sve većoj konkurenciji privući najbolje mlade stručnjake? Kako ujedno imati i uspešan biznis i zadovoljne i motivisane zaposlene?

Detaljnije
LEADERSHIP ENERGIJE! Slobodan Anić, Country Manager, Ametek.

LEADERSHIP ENERGIJE! Slobodan Anić, Country Manager, Ametek.

Svaka kompanija nas može nečemu naučiti. Svako iskustvo je dragoceno.

Detaljnije
WORK SMARTER THAN HARDER! Goran Popović, Direktor pivare, Heineken.

WORK SMARTER THAN HARDER! Goran Popović, Direktor pivare, Heineken.

Budite ambiciozni i uživajte u izazovima rešavanja problema i eliminaciji gubitaka na najjednostaviji način.

Detaljnije
TPM – Total Productive Maintenance, Nemanja Nikolić, konsultant, Kaizen Institut Srbija

TPM – Total Productive Maintenance, Nemanja Nikolić, konsultant, Kaizen Institut Srbija

Nemanja Nikolić je konsultant u Kaizen Institutu Srbija i nam objašnjava sa kojim se izazovima preduzeće danas može susresti i koji nivo performansi i kvaliteta svojih proizvoda mora postići da bi ono opstalo na tržištu.

Detaljnije
S&OP JE RECEPT ZA USPEH U SUPLLY CHAIN-U, Dejan Đorđević, Direktor lanca snabdevanja, Knjaz Miloš

S&OP JE RECEPT ZA USPEH U SUPLLY CHAIN-U, Dejan Đorđević, Direktor lanca snabdevanja, Knjaz Miloš

Dejan Đorđević je Direktor lanca snabdevanja u kompaniji Knjaz Miloš koji nam je objasnio šta je zapravo S&OP (Sales and operations planning)? I kako je izgledala implementacija S&OP u kompaniji Knjaz Miloš.

Detaljnije
Formula 1 - Individualni ili timski rad? - Vedrana Božić (HR Manager), Adria Media Group

Formula 1 - Individualni ili timski rad? - Vedrana Božić (HR Manager), Adria Media Group

Zamisli kako li je Šumaheru od starta do cilja dok vozi 50 krugova! Mora da bude fokusiran, izdržljiv, sa odgovorom na svaku krivinu, na napad drugih vozača ili neki drugi izazov na putu do cilja. Međutim, bilo je i drugih kvalitetnih vozača i njihovih vernih navijača. Za njih nije Šumaher bio taj koji je doneo pobede, nego Ferari: tim, firma.

Detaljnije
Vizuelni menadžment

Vizuelni menadžment

Rukovodioci zahtevaju najbolje od ljudi koji rade sa njima. Ali, da bi od njih dobili najbolje, moraju im omogućiti najbolje radno okruženje. Standardizovan rad znači da proizvodni procesi i procedure koje opisuju faze u proizvodnji moraju biti detaljno i izuzetno precizno određene.

Detaljnije
Negativne paradigme i promene

Negativne paradigme i promene

Ukoliko izuzmeno odluku rukovodstva za koju smatramo da je doneta i podržana, postoji samo jedna važna prepreka koju treba savladat - paradigme i otpor prema promenama

Detaljnije
OSTANI FOKUSIRAN - KOBETSU KAIZEN

OSTANI FOKUSIRAN - KOBETSU KAIZEN

"Kai" znači promena, i "zen" znači dobar (na bolje). U osnovi Kaizen je za mala poboljšanja, ali vrši se na redovnoj bazi i uključuje sve ljude u organizaciji. Kaizen je u suprotnosti sa velikim spektakularnim inovacijama. Kaizen zahteva malo ili nimalo ulaganja.

Detaljnije
ELIMINISATI ILI SMANJITI GUBITKE? - Goran Popović (Direktor pivare Heineken), Heineken

ELIMINISATI ILI SMANJITI GUBITKE? - Goran Popović (Direktor pivare Heineken), Heineken

Kada sam pisao za prethodni broj Controlling magazina, postavio sam pitanje – kako i zašto je „toyotizam” pobedio „fordizam”. Odnosno zašto ga i dalje pobeđuje? Odgovor je u vitalnosti filozofofije koju je doneo japanski automobilski gigant – nema mesta za gubitke!

Detaljnije
POGURATI U PRAVOM SMERU - Kanban sistem

POGURATI U PRAVOM SMERU - Kanban sistem

KANBAN (kartica) je sastav koji za cilj ima da zalihe u proizvodnji smanji i da ih zadrži na što nižem nivou. Samoupravljanje tokom materijala između dobavljača i preduzeća koje preuzima robu koristi se u JIT proizvodnji. Kanban je sistem signalizacije koji koristi kartice da signalizira potrebu za materijalom.

Detaljnije
"MRŠAVA" PROIZVODNJA = "MRŠAVO" SNABDEVANJE - Milan Milenković (Gemba Kaizen Lider), Johnson Electric

"MRŠAVA" PROIZVODNJA = "MRŠAVO" SNABDEVANJE - Milan Milenković (Gemba Kaizen Lider), Johnson Electric

Najčešći izgovori pri ideji o uvođenju Kanbana su: to ne može da funkcioniše kod nas zbog naših dobavljača; mi smo specifični... ili, postavljanje pitanja šta će se desiti ako neka komponenta nestane u toku proizvodnje. - objašnjava Milan Milenković

Detaljnije
KO OPSTAJE NA TRŽIŠTU: NAJBOLJI ILI NAJJAČI? - Kaizen

KO OPSTAJE NA TRŽIŠTU: NAJBOLJI ILI NAJJAČI? - Kaizen

Opšte je poznato da na tržištu opstaju samo oni koji poseduju sposobnost stalnog i brzog prilagođavanja uslovima, koji se, ukratko rečeno, stalno menjaju. Na tržištu opstaju samo najbolji, a ne najjači.

Detaljnije