Blog

Otkrijte Moć Storytellinga: Kreativno i efektivno komuniciranje sa poslovnim ljudima

Otkrijte Moć Storytellinga: Kreativno i efektivno komuniciranje sa poslovnim ljudima

U uvek dinamičnom svetu poslovanja, jedna stvar je sigurna: ljudi su željni priča. Kroz vekove, pripovedanje je bilo osnovno sredstvo prenošenja znanja, vrednosti i iskustava s generacije na generaciju. Danas, tajna uspešnih marketinških kampanja i komunikacijskih strategija leži u umetnosti storytellinga

Detaljnije
Osnovni elementi neverbalne komunikacije

Osnovni elementi neverbalne komunikacije

Detaljnije
10 NAČINA DA UNAPREDITE VAŠE KOMUNIKACIONE VEŠTINE

10 NAČINA DA UNAPREDITE VAŠE KOMUNIKACIONE VEŠTINE

Komunikacija je dragocena "meka veština". Pravilna komunikacija vam omogućava da poboljšate svoj radni učinak i reputaciju.

Detaljnije
ŠTA NE ČINITI DA BISTE OSTAVILI DOBAR PRVI UTISAK

ŠTA NE ČINITI DA BISTE OSTAVILI DOBAR PRVI UTISAK

Saznajte koja su to naša 4 saveta za ostavljanje prvog utiska.

Detaljnije
3 VEŠTINE SVETSKIH LIDERA ZA PREŽIVLJAVANJE KRIZE

3 VEŠTINE SVETSKIH LIDERA ZA PREŽIVLJAVANJE KRIZE

Kako uspešno preživeti krizu i koje su 3 veštine svetskih lidera za preživljavanje krize

Detaljnije
9 osobina koje treba da imaš ako želiš da budeš pravi vođa

9 osobina koje treba da imaš ako želiš da budeš pravi vođa

Tajnu uspeha vođa uvek se želelo dokučiti. Tako se vekovima proučavaju oso­bine i ponašanja uspešnih ratnih vojskovođa, religijskih vođa, velikih istorijskih ličnsti, a u poslednje vreme posebno uspešnih po­slovnih vođa.

Detaljnije
NEWSLETTER: Saveti za pravilno korišćenje

NEWSLETTER: Saveti za pravilno korišćenje

Samo otkazivanje pretplate na newsletter nije "kraj svijeta" za vaše poslovanje, označavanje newslettera kao spama mogao bi vam štetiti u poslu.

Detaljnije
Mobilni u krizi srednjih godina

Mobilni u krizi srednjih godina

Mobilni telefoni su se pokazali kao jedan od najvećih darova čovečanstvu postavši nezamenljiv deo naših života. Zahvaljujući novim tehnologijama i inovacijama telefon mogu priuštiti svi, ali često za mnoge predstavljaju statusni simbol.

Detaljnije
Izvinite, da li ste videli moju privatnost?

Izvinite, da li ste videli moju privatnost?

Ne dozvolite da vrednost svog JA saznate tako što ga prvo izgubite.

Detaljnije
Aplikacija Signal - skineš i ne brineš

Aplikacija Signal - skineš i ne brineš

Brineš da te neko prisluškuje? Evo šta možeš da uradiš da se zaštitiš - instaliraj Signal.

Detaljnije
Kineska kutija i zapadna zagonetka

Kineska kutija i zapadna zagonetka

Brojne su kulturološke razlike između Kine i Zapada, što često dovodi do nesporazuma. Međutim, ukoliko uzmete u obzir ovih šest saveta, saradnja sa kineskim poslovnim partnerima vam je zagarantovana.

Detaljnije
Prostor prodaje proizvod?

Prostor prodaje proizvod?

Šta je shop fitting i koliku ulogu igra u prodaji proizvoda.

Detaljnije
Kako prepoznati lošeg coaching-a (mentora)?

Kako prepoznati lošeg coaching-a (mentora)?

Coaching označava mentora ili instruktora, osobu s iskustvom koja vam može prenijeti konkretna znanja. Nažalost, to može biti svatko jer ne postoji “škola za coacheve” koja će izbacivati kvalitetne kadrove, a strukovne udruge otvorene su svima koji plate članarinu.

Detaljnije
Kako imati samouveren i kvalitetan javni nastup?

Kako imati samouveren i kvalitetan javni nastup?

Stručni skupovi ponekad znaju biti mučenje: dugo traju i uključuju previše govornika koji bi više voljeli biti negdje drugdje. Tužno je gledati izvrsne stručnjake, koji svakodnevno rade divne stvari, kako sve što već znaju čitaju s dosadnih slajdova i pritom su pod teškim stresom.

Detaljnije
Zlatna pravila uspešne prodaje malih preduzeća

Zlatna pravila uspešne prodaje malih preduzeća

Stručnjak za prodaju Grant Kardone otkriva pravila koja će pomoći vlasnicima malih preduzeća da zaključe više ugovora. U članku koji je objavljen na sajtu entrepreneur.com, Kardone piše da kao i u svakoj igri, i u prodaji postoje izvesna pravila, naročito kada se posao privodi kraju. Da biste osigurali uspeh, bez obzira na to da li ste početnik ili preduzetnik sa iskustvom, trebalo bi da poštujete 12 najvažnijih pravila

Detaljnije
Trik pitanja na razgovoru za posao

Trik pitanja na razgovoru za posao

Na svaki oglas za posao javi se stotine kvalifikovanih ljudi ljudi, a prolazi samo jedan. Radi lakšeg donošenja ispravne odluke kandidatima se na razgovoru za posao postavljaju provokativna i duboka pitanja. Kako se pripremiti i najbolje odgovoriti na njih?

Detaljnije
Srdačnost

Srdačnost

Srdačnost je bitna za kvalitetne usluge: bilo one koju menadžmentu daju zaposleni ili one koja se daju klijentima, jedno poboljšava drugo. Ne iziskuje nikakvo finansijsko ulaganje, a firmama donosi višestruku korist. Potrebno je poštovanje drugoga na radnome mestu bez obzira na njegovu ulogu, položaj ili ugled.

Detaljnije
LIGA ŠAMPIONA U CONTROLLINGU

LIGA ŠAMPIONA U CONTROLLINGU

Da bi se igrala Liga šampiona, controlling prvotimci moraju da budu ljudi sa velikim potencijalom.

Detaljnije
Strateško planiranje

Strateško planiranje

Strategija je postupanje usmereno ka ostvarivanju određenog cilja nakon dužeg planiranja. Strategija mora biti jednostavan i grub proces razmišljanja o tome šta treba preduzeti da ostvarite ono što želite. Fokusirajte svoju energiju na ključne odluke koje utiču na one od kojih zavisi vaš prihod.

Detaljnije
Feedback se ne maže na 'leba

Feedback se ne maže na 'leba

Feedback i predstavlja svaku poruku, reakciju koju slušalac šalje prvoj strani (pošiljaocu poruke) u procesu komunikacije. Fidbek može biti pozitivan ili negativan. Pitanje je samo da li ga razumemo i kako ga primenjujemo. Suština feedback-a je u njegovom učinku.

Detaljnije