Blog
Otkrijte Moć Storytellinga: Kreativno i efektivno komuniciranje sa poslovnim ljudima
U uvek dinamičnom svetu poslovanja, jedna stvar je sigurna: ljudi su željni priča. Kroz vekove, pripovedanje je bilo osnovno sredstvo prenošenja znanja, vrednosti i iskustava s generacije na generaciju. Danas, tajna uspešnih marketinških kampanja i komunikacijskih strategija leži u umetnosti storytellinga
Osnovni elementi neverbalne komunikacije
10 NAČINA DA UNAPREDITE VAŠE KOMUNIKACIONE VEŠTINE
Komunikacija je dragocena "meka veština". Pravilna komunikacija vam omogućava da poboljšate svoj radni učinak i reputaciju.
ŠTA NE ČINITI DA BISTE OSTAVILI DOBAR PRVI UTISAK
Saznajte koja su to naša 4 saveta za ostavljanje prvog utiska.
3 VEŠTINE SVETSKIH LIDERA ZA PREŽIVLJAVANJE KRIZE
Kako uspešno preživeti krizu i koje su 3 veštine svetskih lidera za preživljavanje krize
9 osobina koje treba da imaš ako želiš da budeš pravi vođa
Tajnu uspeha vođa uvek se želelo dokučiti. Tako se vekovima proučavaju osobine i ponašanja uspešnih ratnih vojskovođa, religijskih vođa, velikih istorijskih ličnsti, a u poslednje vreme posebno uspešnih poslovnih vođa.
NEWSLETTER: Saveti za pravilno korišćenje
Samo otkazivanje pretplate na newsletter nije "kraj svijeta" za vaše poslovanje, označavanje newslettera kao spama mogao bi vam štetiti u poslu.
Mobilni u krizi srednjih godina
Mobilni telefoni su se pokazali kao jedan od najvećih darova čovečanstvu postavši nezamenljiv deo naših života. Zahvaljujući novim tehnologijama i inovacijama telefon mogu priuštiti svi, ali često za mnoge predstavljaju statusni simbol.
Izvinite, da li ste videli moju privatnost?
Ne dozvolite da vrednost svog JA saznate tako što ga prvo izgubite.
Aplikacija Signal - skineš i ne brineš
Brineš da te neko prisluškuje? Evo šta možeš da uradiš da se zaštitiš - instaliraj Signal.
Kineska kutija i zapadna zagonetka
Brojne su kulturološke razlike između Kine i Zapada, što često dovodi do nesporazuma. Međutim, ukoliko uzmete u obzir ovih šest saveta, saradnja sa kineskim poslovnim partnerima vam je zagarantovana.
Prostor prodaje proizvod?
Šta je shop fitting i koliku ulogu igra u prodaji proizvoda.
Kako prepoznati lošeg coaching-a (mentora)?
Coaching označava mentora ili instruktora, osobu s iskustvom koja vam može prenijeti konkretna znanja. Nažalost, to može biti svatko jer ne postoji “škola za coacheve” koja će izbacivati kvalitetne kadrove, a strukovne udruge otvorene su svima koji plate članarinu.
Kako imati samouveren i kvalitetan javni nastup?
Stručni skupovi ponekad znaju biti mučenje: dugo traju i uključuju previše govornika koji bi više voljeli biti negdje drugdje. Tužno je gledati izvrsne stručnjake, koji svakodnevno rade divne stvari, kako sve što već znaju čitaju s dosadnih slajdova i pritom su pod teškim stresom.
Zlatna pravila uspešne prodaje malih preduzeća
Stručnjak za prodaju Grant Kardone otkriva pravila koja će pomoći vlasnicima malih preduzeća da zaključe više ugovora. U članku koji je objavljen na sajtu entrepreneur.com, Kardone piše da kao i u svakoj igri, i u prodaji postoje izvesna pravila, naročito kada se posao privodi kraju. Da biste osigurali uspeh, bez obzira na to da li ste početnik ili preduzetnik sa iskustvom, trebalo bi da poštujete 12 najvažnijih pravila
Trik pitanja na razgovoru za posao
Na svaki oglas za posao javi se stotine kvalifikovanih ljudi ljudi, a prolazi samo jedan. Radi lakšeg donošenja ispravne odluke kandidatima se na razgovoru za posao postavljaju provokativna i duboka pitanja. Kako se pripremiti i najbolje odgovoriti na njih?
Srdačnost
Srdačnost je bitna za kvalitetne usluge: bilo one koju menadžmentu daju zaposleni ili one koja se daju klijentima, jedno poboljšava drugo. Ne iziskuje nikakvo finansijsko ulaganje, a firmama donosi višestruku korist. Potrebno je poštovanje drugoga na radnome mestu bez obzira na njegovu ulogu, položaj ili ugled.
LIGA ŠAMPIONA U CONTROLLINGU
Da bi se igrala Liga šampiona, controlling prvotimci moraju da budu ljudi sa velikim potencijalom.
Strateško planiranje
Strategija je postupanje usmereno ka ostvarivanju određenog cilja nakon dužeg planiranja. Strategija mora biti jednostavan i grub proces razmišljanja o tome šta treba preduzeti da ostvarite ono što želite. Fokusirajte svoju energiju na ključne odluke koje utiču na one od kojih zavisi vaš prihod.
Feedback se ne maže na 'leba
Feedback i predstavlja svaku poruku, reakciju koju slušalac šalje prvoj strani (pošiljaocu poruke) u procesu komunikacije. Fidbek može biti pozitivan ili negativan. Pitanje je samo da li ga razumemo i kako ga primenjujemo. Suština feedback-a je u njegovom učinku.