Blog
Veštačka inteligencija u marketingu: Kombinacija moćnih alata
Veštačka inteligencija je tehnologija koja je brzo našla primenu u raznim industrijskim sektorima, uključujući i marketing. Sposobnost veštačke inteligencije da obradi velike količine podataka i izvede složena analitička istraživanja promenila je način na koji kompanije pristupaju svojim marketinškim strategijama. U ovom blogu istražićemo tri ključna područja u kojima se veštačka inteligencija koristi u marketingu, pružajući kompanijama konkurentske prednosti.
Kako meriti uspeh marketinških kampanja i prilagođavati strategiju
U današnjem dinamičnom svetu, marketing je postao vitalna komponenta svake uspešne organizacije. Međutim, samo sprovođenje marketinških kampanja nije dovoljno. Kako bismo osigurali uspeh marketinških napora, ključno je pratiti njihovu efikasnost i prilagođavati strategiju prema rezultatima. U ovom blogu, istražićemo kako meriti uspeh marketinških kampanja i kako prilagoditi strategiju kako bismo postigli maksimalne rezultate.
Najvažniji kanali za interakciju sa kupcima za B2B poslovanje
Kada stupate u interakciju sa svojim klijentima preko bilo kog kanala koji oni preferiraju – u običnoj prodavnici, preko interneta, putem teksta ili društvenih medija – to je omnikanalni marketing.
DOBAR PLAN = POLA POSLA, DOBAR PLAN I MARKETING = GOTOV POSAO, Ana Novičić, Controller UNIPROMET
Autor je Ana Novičić, Controller UNIPROMET, pričala je o tome kako pored dobrog plana treba imati i dobar marketing da bi se posao mogao smatrati kompletnim.
DIGITALNOM PECALJKOM DO KLIJENTA. Živka Mutlak, HR & Marketing manager, Adacta Beograd.
Svaka firma kroji marketing po svojoj meri, u zavisnosti od specifičnih procesa, kulture firme, biznis modela i slično.
KAKO KOMUNICIRATI SA MILENIJALCIMA? Sandra Rapo, Ekspert za razvoj i promociju brendova.
O tome šta će kupiti, gde putovati i ručati, šta nositi na sebi, potražiće uz „pomoć prijatelja” na omiljenom mestu za komunikaciju – na društvenim mrežama.
ERA LJUDSKOSTI - HUMANIZACIJA BRENDOVA JE NUŽNOST, A NE MODNI HIT
Kompanije moraju skinuti korporativne maske. U nadi da će se bolje povezati s potrošačima, svojim brendovima već daju ljudsko lice. Lice s vrlinama, ali i manama.
Da li znaš šta je neuromarketing i čemu on služi?
Nakon valova oduševljenja, ali u istoj mjeri i skepticizma u posljednjih pet godina razvoja, neuromarketing je, čini se, ove godine napokon dobio priznanje. Da li on predstavlja budućnost marketinga?
Novi metod da ljudi zavole vašu firmu- mapa korisnikovog puta!
Kako da Vi ne budete više “ok i dosadna firma koja mi završava posao”, već “vau, kakvi carevi, jedva čekam da ponovo kupujem kod njih, ima svima da ispričam za ovo” na jednostvan način objašnjava Istok Pavlović.
Da li napredovanje tehnologije i kupovine preko interneta, vodi do mnogo većih troškova?
Nekada je bilo dovoljno doterati prodavnicu i obučiti radnike da bude ljubazan prema mušterijama. Danas je postalo neophodno razviti sajt i digitalnu strategiju koja će privući ljude ne samo u online prodavnicu, već i u onu tradicionalnu.
Kako da zaradite od sajta koji imate?
Ovo je tema koja često intrigira ljude. Ovde imamo jedan kratak uvod u svet zarađivanja na internetu.
Reklama koja ne reklamira! Najgora reklama ikada
A da li će se vama dopasti reklama za Bergedorfer pivo?
Gađajte u srce, ne u glavu! Napravi savršen slogan za svoju kampanju
3 saveta koja će Vam pomoći da pošaljete snažnu poruku svojim sloganom.
3 saveta kako da poboljšate proizvod
Saveti uspešnih kompanija za ulaz u arenu društvenih mreža i onlajn marketinga.
5. ICV KONGRES CONTROLLERA - MARKETING PANEL
Učesnici Marketing panela ukazali su na najvažnije promene u marketingu koje digitalizacija nosi sa sobom.
Viralni marketing: najuspešnija marketinška kampanja (VIDEO)
Koji je tajni sastojak uspešnih marketinških kampanja? Pogledajte primere koji pokazuju da najbolje viralne kampanje zaista mogu biti jednostavne, ali samo na prvi pogled.
Marketinški darvinizam, prilagodi se ili te nema
U svom intervjuu Mirela Laković nam otkriva tajne savremenog marketinga.
NEWSLETTER: Saveti za pravilno korišćenje
Samo otkazivanje pretplate na newsletter nije "kraj svijeta" za vaše poslovanje, označavanje newslettera kao spama mogao bi vam štetiti u poslu.
ŠOKANTNO: Marketing će nestati!
Da li izumire tradicionalni marketing?
Internet bez nasilja
Zanimljiva reklamna kampanja koja poručuje da maltretiranje na internetu može da bude podjednako strašno kao i van njega.