Blog

Kako napraviti brend: Vegeta

Kako napraviti brend: Vegeta

Podravkina Vegeta jedan je od najpoznatijih izvornih hrvatskih proizvoda. Bogata istorija započeta je davne 1958. godine u istraživačkoj labaratoriji Podravke na čelu s profesorkom Zlatom Bartl. Krenuvši od postojećih bujona, povrća i začina, postupno se razvijala receptura potpuno novog začina.

Detaljnije
Kako kreirati brend: Nivea

Kako kreirati brend: Nivea

Pre sto godina, ulje i voda su ispisali istoriju nege spojivši se u jedinstvenoj maloj, Limenoj kutiji - Nivea plavoj kremi. Nivea je jedan od najpoznatijih kozmetičkih brendova. Sve je počelo kada Dr Oscar Troplovic 1890. godine kupio kompaniju Beiersdorf iz Hamburga od osnivača Paula C. Beiersdorfa.

Detaljnije
Svi marketari su lažovi! (marketing knjige)

Svi marketari su lažovi! (marketing knjige)

Moje omiljena knjiga je “All Marketers Are Liars”. Ukoliko želite da izbrusite svoju marketing oštricu i zasijate punim sjajem, obavezno bi trebalo da pročitate sledeće knjige: Marketing Menadžment, Segmentiranje tržišta, Made to Stick: Why Some Ideas Survive and Others Die, Influence: The Psychology of Persuasion.

Detaljnije
Biznis plan za 2012

Biznis plan za 2012

Biznis plan predstavlja dokument koji sadrži osnovne elemente jednog poslovnog poduhvata koji preduzeće namerava da realizuje. Pri sastavljaju biznis plana treba umati u vidu i marketing trendove koji bi mogli uticati na njegovo ostvarenje. Neki od njih su: lajkovanje iliti “likeonomics”, direktna komunikacija, integracija.

Detaljnije