Blog

KAKO IZMERITI PROFITABILNOST U MALOPRODAJI? Marko Agatonović, direktor controllinga, MERCATOR

KAKO IZMERITI PROFITABILNOST U MALOPRODAJI? Marko Agatonović, direktor controllinga, MERCATOR

Tržište retaila u Srbiji poslednjih godina karakteriše intenzivna cenovna konkurencija vodećih trgovinskih lanaca koji, između ostalog, svojom cenovnom strategijom oblikuju trećinu ukupnog tržišta u zemlji ali i nedvosmisleno oblikuju ponašanje konkurenata koji dolaze iz sfere tradicionalne trgovine.

Detaljnije
MISLI GLOBALNO I DELUJ LOKALNO - MARKO AGATONOVIĆ (DIREKTOR FINANSIJSKOG CONTROLLINGA), MERCATOR-S

MISLI GLOBALNO I DELUJ LOKALNO - MARKO AGATONOVIĆ (DIREKTOR FINANSIJSKOG CONTROLLINGA), MERCATOR-S

Poslovni procesi velikih kompanija, sledstveno i sami controlling izveštajni i analitički alati kao osnovni instrumenti analitičke podrške, odraz su kompleksnosti procesa, dinamičnih relacija između ključnih stejkholdera kompanije i nepredvidivosti samog eksternog poslovnog okruženja.

Detaljnije