Blog

12 pravila uspešne prodaje: 2. deo

12 pravila uspešne prodaje: 2. deo

U prodaji postoje izvesna pravila, naročito kada se posao privodi kraju. Da biste osigurali uspeh, bez obzira na to da li ste početnik ili preduzetnik sa iskustvom, trebalo bi da poštujete 12 najvažnijih pravila koje otkriva stručnjak za prodaju Grant Cardone.

Detaljnije
Trikovi najboljih prodavaca

Trikovi najboljih prodavaca

Koliko puta vam se desilo da iz radnje umesto sa jednim proizvodom koji ste i otišli da kupite, izađete sa još nekoliko i potpuno novom listom želja? Sledeći tekst sadrži savete kako da postanete dobar prodavac i zadržite poverenje svojih kupaca.

Detaljnije
12 pravila uspešne prodaje: 1. deo

12 pravila uspešne prodaje: 1. deo

Stručnjak za prodaju Grant Cardone kaže da u svakoj igri, pa tako i u prodaji postoje izvesna pravila, naročito kada se posao privodi kraju.Neka od njih su: uvek dostavite ponudu u pismenoj formi; komunicirajte jasno; ostvarite kontakt očima; koristite se humorom...

Detaljnije
(MCB Video) Video objašnjenje kako koristiti Levak tehniku u prodaji?

(MCB Video) Video objašnjenje kako koristiti Levak tehniku u prodaji?

Levak tehnika je jedna od tehnika vođenja prodajnog razgovora. Ona određuje strukturu razgovora, u kom se polazi od opštih stvari ka pojedinačnim. Posle završene prve faze u kojoj se postavljaju opšta pitanja prodavac treba kupca da uvede u levak.

Detaljnije
(MCB Video) Šta u prodaji znači Next step (sledeći korak)?

(MCB Video) Šta u prodaji znači Next step (sledeći korak)?

Next step ili sledeći korak je faza u procesu prodaje koja kratko traje. Ne mora svaki prodajni proces da se zaključi prodajim, ali se mora završiti sledećim korakom. To su jednostavna pitanja kao što je: "Da li možemo da se dogovorimo za sledeći sastanak?"

Detaljnije
3 tehnike zaključenja prodaje, 3. deo

3 tehnike zaključenja prodaje, 3. deo

Čak i kada smo sve lepo objasnili našem kupcu, argumentovali sve koristi i prednosti njegove kupovine, može se desiti da nam kupac kaže: "Ja bih još da razmislim". Ne odustajte, ne napuštajte kupca, ne pristajte na odbijanje, već koristite tehnike za zaključenje prodaje kao što su: VOĐENJE, PRITISAK i DA RAZMISLIM.

Detaljnije
[MCB Video] Prodaja-cross selling (vezana prodaja)

[MCB Video] Prodaja-cross selling (vezana prodaja)

Cross-Selling tehnike se koriste da se postojećim klijentima ponude drugi, komplementarni proizvodi ili usluge iste firme. Čim kupac ubaci nešto u korpu, potrebno mu je ponuditi artikle koji su u vezi sa izabranim artiklom. Ono što prodavci McDonald’s-a dobro znaju da rade je Cross selling ili vezana prodaja.

Detaljnije
9 koraka u prodaji (prodajni proces)

9 koraka u prodaji (prodajni proces)

Prodajni razgovor ima svoj početak, razradu i kraj. Postoji veliki broj različitih modela prodajnog razgovora (AIDA, AIDCA, Carnegie, 7 koraka…). Naš prodajni proces ima čak 9 faza. Osnovne karakteristike modela su: koraci su hronološki postavljeni. svaki korak ima svoj jasan cilj, jednostavan je za primeniti.

Detaljnije