Blog

DA LI UPRAVLJATE KONFLIKTIMA SVOJIH ZAPOSLENIH?

DA LI UPRAVLJATE KONFLIKTIMA SVOJIH ZAPOSLENIH?

Detaljnije
(MCB Video) - Kako reagovati na prigovore kupaca?

(MCB Video) - Kako reagovati na prigovore kupaca?

Koliko ste puta bili u situaciji da dok kupujete u prodavnici imate neki prigovor, na cenu, boju, veličinu ...Prodaja bez prigovora ne postoji, kao što ne postoji ni život bez problema. Prodavcima je važno da neutrališu prigovor, da ga ne shvataju lično. Prigovore treba shvatiti kao poziv da kupci dobiju više informacija o proizvodu.

Detaljnije
Sigurna kuća - za kupce!

Sigurna kuća - za kupce!

Šta se dešava kada kupac donese tek kupljeni aparat za kafu, koji mu se odmah po dolasku kući pokvario? Kupac želi isti takav aparat, neće da mu se vrati njegov novac. Da li kupac upućuje uvrede, petnje? Preporuke za rešavanje konfliktnih situacija sa besnim kupcem date su u sledećem tekstu.

Detaljnije