Blog
Kako izgraditi efikasnu digitalnu marketinšku strategiju?
60 GODINA PLANIRANJA, Radmila Trifunović, Izvršni direktor za finansije, METALAC AD
Radmila Trifunović, Izvršni direktor za finansije, METALAC AD, govori o tome kako u osnovi svake kompanije treba da postoje dugoročna vizija i strateško planiranje
PLANIRANJE U MODERNIM PROJEKTNIM KOMPANIJAMA, Bratislav Blagojević, Član Uprave za finansije i controlling ELNOS GROUP
Planiranje i controlling u projektnim organizacijama
CONTROLLING MAGAZIN #4: “PLANIRANJE”, Željko Vidojević, Head of controlling, Banca Intesa
Sektor za plan i kontrolu u kompaniji Banca Intesa upravlja procesom planiranja. Kroz aktivnu komunikaciju on učestvuje u procesu izrade kvalitativnih i kvantitativnih inputa pojedinačnih organizacionih delova, preispitivajući ih kroz logičku kontrolu i trend analizu u odnosu na potencijal tržišta.
Controlling magazin #4: "PLANIRANJE", Nikola Turkan Direktor sektora za Korporativno planiranje i analizu NIS a.d.
Rukovodioce strateškog planiranja u naftnoj industriji malo toga bi trebalo da iznenadi - trendovi su jasni.
"Sve je pod control(ling)om", intervju, Stevan Ćomić, Direktor sektora controllinga, Erste bank
Stevan Čomić, Direktor sektora controllinga, Erste bank za Controlling magazin kaže: "Prva misao kada razmišljam o organizaciji controllinga mi je jedna šala naših internih klijenata: „Sve je pod control(ling)om“. Kada smo počeli da uspostavljamo controlling u Erste banci, započeli smo od samih osnova".
Knjiga: Strateški Biznis plan
Knjiga Strateški biznis plan vam daje smernice kako da uspešno upravljate svojom kompanijom u promenljivim i visoko konkurentnim uslovima. Date su smernice za izradu Biznis plana počev od analiziranja trenutne situacije i određivanja vizije i ciljeva koje želite da vaša kompanija dostigne u narednom periodu.