Blog

Strateško Planiranje: Temelj Uspeha u Poslovanju

Strateško Planiranje: Temelj Uspeha u Poslovanju

Strateško planiranje predstavlja proces u kojem organizacija detaljno razmatra svoje dugoročne ciljeve, razvija strategije za njihovo postizanje i postavlja okvir za donošenje ključnih odluka. Ovaj proces je ključan jer omogućava organizaciji da usmeri svoje resurse i napore prema konkretnim ciljevima, što pomaže u izbegavanju ad hoc reakcija na promene u okolini. U suštini, strateško planiranje služi kao kompas koji vodi organizaciju kroz nesigurne vode poslovnog sveta.

Detaljnije
Ključni Koraci u Formulisanju Efikasne Misije i Vizije Kompanije

Ključni Koraci u Formulisanju Efikasne Misije i Vizije Kompanije

Definisanje jasne misije i vizije kompanije u današnjem dinamičnom poslovnom okruženju postalo je ključno za uspeh i održivost. Misija i vizija kompanije služe kao temeljni vodiči za strategijsko usmeravanje i postavljanje ciljeva. U ovom blogu istražićemo ključne korake u formulisnju ovih vitalnih elemenata, kako bismo razumeli njihovu duboku važnost.

Detaljnije
Čišćenje arterija za protok kiseonika u kompaniji, Jasenka Stekić, Marketing and Corporate Communications Director, Fashion Company

Čišćenje arterija za protok kiseonika u kompaniji, Jasenka Stekić, Marketing and Corporate Communications Director, Fashion Company

"Korporativna strategija je oblikovanje budućnosti za neku organizaciju. Najbolja strategija je ona koja ima najbrži put od želje do cilja u budućnosti."

Detaljnije
Brodu koji ne zna u koju luku plovi, nijedan vetar nije po volji, Nikša Vušurović, Head of Strategy and planning department, UniCredit Bank Srbija

Brodu koji ne zna u koju luku plovi, nijedan vetar nije po volji, Nikša Vušurović, Head of Strategy and planning department, UniCredit Bank Srbija

"Želeo bih da iskažem svoje duboko uverenje da se strateško planiranje, pa i finansijsko planiranje u jednoj banci, u principu ne razlikuje od planiranja u bilo kojoj drugoj kompaniji, bilo da se bavi proizvodnjom, pripada uslužnom ili nekom drugom sektoru."

Detaljnije
U kojoj si ti fazi?, Vedrana Vukša, Controlling Team Manager, VIP Mobile

U kojoj si ti fazi?, Vedrana Vukša, Controlling Team Manager, VIP Mobile

"Kada se priča o strateškom planiranju, najčešće asocijacije su: dugoročna orijentacija, očekivanja akcionara, postavljanje ciljeva i slično. Razlika dolazi od zrelosti tržišta, faze razvoja industrije, promenjene vlasničke strukture, M&A, konsolidacije."

Detaljnije
Mi imamo strategiju, jer imamo viziju!, Nevena Vračar, Menadžer za strategiju i razvoj, Delta Holding

Mi imamo strategiju, jer imamo viziju!, Nevena Vračar, Menadžer za strategiju i razvoj, Delta Holding

"Svaka kompanija trebalo bi da ima definisanu strategiju, tj. plan za budućnost. To je planiranje usmereno na dostizanje vizije, koja razlikuje kompaniju od njenih konkurenata na pozitivan način."

Detaljnije
No risk, no profit. Big risk, big profit., Aleksandar Nešić, Direktor sektora finansija, Hemofarm

No risk, no profit. Big risk, big profit., Aleksandar Nešić, Direktor sektora finansija, Hemofarm

"Osnovni smisao risk menadžmenta je blagovremeno sagledavanje svih pretnji kojima smo izloženi, te njihovo pretvaranje u šanse za napredak, ili pak, minimiziranje njihovog negativnog uticaja na profit. Drugim rečima, akcenat u upravljanju rizicima leži u proaktivnom pristupu. Predmet analize su samo oni rizici koji se mogu kvantifikovati, i kojima je moguće odrediti stepen verovatnoće nastanka u nekom narednom periodu."

Detaljnije