Blog

(MCB Video) Video objašnjenje o tehnikama zaključenja prodaje

(MCB Video) Video objašnjenje o tehnikama zaključenja prodaje

Tehnike prodaje su načini kojima želimo da utičemo na odluku kupca. Tehnike zaključenja prodaje se koriste pred kraj razgovora. Prilikom prodajnog procesa bitni su kupovni signali. Jedan od kupovnih signala je kada se kupac ponaša kao da poseduje proizvod.

Detaljnije
3 tehnike zaključenja prodaje, 3. deo

3 tehnike zaključenja prodaje, 3. deo

Čak i kada smo sve lepo objasnili našem kupcu, argumentovali sve koristi i prednosti njegove kupovine, može se desiti da nam kupac kaže: "Ja bih još da razmislim". Ne odustajte, ne napuštajte kupca, ne pristajte na odbijanje, već koristite tehnike za zaključenje prodaje kao što su: VOĐENJE, PRITISAK i DA RAZMISLIM.

Detaljnije
Tehnike zaključenja prodaje - 2. deo

Tehnike zaključenja prodaje - 2. deo

Zaključenje prodaje je proces koji podrazumeva pomoć kupcu da donese korisnu odluku. To je momenat kada kupac donese odluku i kaže vam: “Da. Kupujem”. Da bi lakše ubedili kupca da kupi proizvod prodavci koriste određene tehnike kao što su: slična situacija, predstojeći događaj i direktno zaključenje.

Detaljnije
3 tehnike zaključenja prodaje

3 tehnike zaključenja prodaje

To je momenat kada kupac donese konačnu odluku i kaže vam: “Da. Kupujem". Koje sve tehnike možete koristiti pri zaključenju prodaje?

Detaljnije