Blog

Kako je Nescafe postao tako uspešan?

Kako je Nescafe postao tako uspešan?

Proizvod pod imenom Nescafe je 1. aprila 1938. godine zvanično predstavljen u Švajcarskoj. Sve je počelo krahom berze na Vol Stritu i dramatičnim padom cena kafe. Nescafe ove godine obeležava 75 godina postojanja, kao vodeći brend na svetskom tržištu u kategoriji instant kafe.

Detaljnije
Redovnom kontrolom performansi radnje do bolje zarade

Redovnom kontrolom performansi radnje do bolje zarade

Koliko god da mislimo da smo ovladali veštinom nabavke i prodaje uvek postoji prostor za unapređenje. U svakoj prodavnici postoji 6 principa koje bi trebalo poštovati. Pravi način implementacije tih principa doprinosi komercijalnom i privlačnom izgledu prodavnice. Oni doprinose optimizaciji prodajne površine.

Detaljnije
Virtuelni marketi – kako će ljudi kupovati u budućnosti? (Tesco: Homeplus Subway Virtual Store)

Virtuelni marketi – kako će ljudi kupovati u budućnosti? (Tesco: Homeplus Subway Virtual Store)

Ljudi u Koreji imaju zgusnut dnevni raspored. Dosta vremena provode na poslu. Britanski trgovački gigant Tesco dosetio se inovacije, HomePlus virtuelnih marketa, gde umesto da kupci idu u radnju, radnja dolazi kod njih. Stanicu metroa u Seulu oblepili su posterima koji prikazuju Tescoove proizvode sa QR kodovima.

Detaljnije
Grow or go – kako povećati prodaju sa merčendajzingom?

Grow or go – kako povećati prodaju sa merčendajzingom?

Merčendajzing predstavlja način izlaganja robe. Primenom njegovih osnovnih principa i pravila može da dođe do znatnog poboljšanja prodaje i ostvarenja većeg profita. Kod merčendajzinga treba obratiti posebnu pažnju na rafove, kase i ostrva.

Detaljnije
Potrošač sam tim se dičim

Potrošač sam tim se dičim

Predsednik SAD Džon F. Kenedi je 1962. godine održao poznati govor u Američkom Kongresu u kojem je naveo četiri osnovna prava potrošača: pravo na izbor, sigurnost, informaciju i pravo da interes potrošača bude zaštićen kroz državne institucije. Kakva su danas prava potrošača?

Detaljnije
Kako da zaradite u trgovini - dodatna prodaja, dodatna zarada!

Kako da zaradite u trgovini - dodatna prodaja, dodatna zarada!

Prema rezultatima istraživanja koja su sprovedena u Evropi, polovina obavljenih kupovina nije planirana od strane kupaca. Tehnika koja može da Vam pomogne da Vaši kupci kupe i ono što nisu planirali je dobar raspored grupa proizvoda u prodavnicama i pravilno korišćenje određenih lokacija u radnji.

Detaljnije
Saveti za izlaganje robe u trgovini

Saveti za izlaganje robe u trgovini

Prema nekim istraživanjima kupcu je potrebno u proseku oko tri sekunde da bi uočio prozvod na vašoj polici. Način izlaganja proizvoda koji imate u vašim radnjama čini razliku u odnosu na konkurenciju.

Detaljnije
Trade marketing - kako uspeti sa EST modelom?

Trade marketing - kako uspeti sa EST modelom?

EST MODEL može da pomogne u definisanju jasne ponude ka potrošaču. Za trgovca je bolje da da najbolju ponudu specifičnoj grupi potrošača nego da pokušava da bude najbolji u svemu i za svakoga. EST MODEL identifikuje pet kritičnih oblasti: asortiman, cena, moda, usluga, brza usluga.

Detaljnije
ŠTA ZNAČI MERCHANDISING U FMCG?

ŠTA ZNAČI MERCHANDISING U FMCG?

Merchandising je metoda, praksa i operacija koja služi za promovisanje i održavanje određene kategorije proizvoda. Izraz merchandise se koristi i u šou-biznisu. Merchandise su proizvodi koji su povezani sa određenom popularnom serijom, filmom, rok-grupom ili poznatom osobom.

Detaljnije