Blog
Trikovi najboljih prodavaca
Koliko puta vam se desilo da iz radnje umesto sa jednim proizvodom koji ste i otišli da kupite, izađete sa još nekoliko i potpuno novom listom želja? Sledeći tekst sadrži savete kako da postanete dobar prodavac i zadržite poverenje svojih kupaca.
Tehnike zaključenja prodaje - 2. deo
Zaključenje prodaje je proces koji podrazumeva pomoć kupcu da donese korisnu odluku. To je momenat kada kupac donese odluku i kaže vam: “Da. Kupujem”. Da bi lakše ubedili kupca da kupi proizvod prodavci koriste određene tehnike kao što su: slična situacija, predstojeći događaj i direktno zaključenje.
3 tehnike zaključenja prodaje
To je momenat kada kupac donese konačnu odluku i kaže vam: “Da. Kupujem". Koje sve tehnike možete koristiti pri zaključenju prodaje?
Tehnika prodaje - alternativa
Ova tehnika daje kupcu mogućnost izbora između 2 alternative koje prodavac sam određuje. Ova tehnika se koristi u poslednjem koraku prodaje – zaključenje prodaje, kada prodavac oseti da je kupac zagrizao i da ga treba malo pogurati da se odluči.
Tehnika prodaje - direktno pitanje
Da li pitate kupca za narudžbenicu? Prosto pitanje..."komplikovan" odgovor. U 70% slučajeva prodavac ne postavlja direktno pitanje. Ukoliko predstavite proizvod na profesionalan način, vi imate pravo da pitate za narudžbenicu – vaši kupci to i očekuju.
Tehnika prodaje - štene
Ostavite proizvod kod kupca – neka ga iskoristi, pomiriše, dodirne, oseti… I on je „kupio“. Korišćenjem ove tehnike prodavci u 99% slučajeva prodaju proizvod. Primeri ove vrste prodaje su: besplatan ADSL tri meseca, mobilni telefon za 1 dinar, besplatna VISA kartica šest meseci.