header

Rešavanje žalbi

Sadržaj


Karakteristike žalbi

  •  Zašto se ljudi žale?
  •  Ko se žali?
  •  Šta ljudi misle o onima koji se žale?
  •  Kakav je pravilan stav prema žalbama i rešavanju žalbi?


Veštine slušanja

  •  Koji tipovi slušalaca postoje?
  •  Koje su prednosti i nedostaci svakog od tih tipova?
  •  Šta je aktivno slušanje?
  •  Kako vam aktivno slušanje pomaže da bolje rešavate žalbe?


Rešavanje žalbi

  •  Koji tipovi žalilaca postoje?
  •  Koje su najbolje strategije za postupanje sa svakim od tih tipova žalilaca?
  •  Na šta treba da pazite kad radite sa svakim od tih tipova kako biste sprečili da taj susret postane neproduktivan?


Scenariji rešavanja žalbi

  •  Koji su uobičajeni problematični scenariji kad rešavate žalbe ili uslužujete kupce?
  •  Kako da postupate s agresivnim žaliocima
  •  Kako da sprečite ljude da koriste druge ljude kao publiku kad se žale
  •  Šta da izbegavate kad rešavate žalbe da biste smanjili verovatnoću konfrontacija?
  •  Kako da postupate s ljudima koji sporo govore
  •  Kako da postupate s neopreznim primedbama


Veštine asertivnosti

  •  Šta je asertivnost?
  •  Kako da budete asertivni
  •  Kako se asertivnost razlikuje od agresivnog ili pasivnog ponašanja?
  • • Kako da konstruišete svoje rečenice da biste se
  • asertivno izražavali prilikom odgovaranja na žalbe


Govor tela

  •  Koji su najvažniji položaji tela i gestovi koje treba posmatrati prilikom rešavanja žalbi?
  •  Kako da ne izgledate defanzivno i konfrontirajuće
  •  Koje položaje tela treba da koristite da bi druga osoba osećala smirenost i da se brinete o njoj?
  •  Koji signali govora tela najviše odgovaraju vašem asertivnom stilu komunikacije?


Datumi

  • Na upit


Investicija

  • 690 EUR po polazniku + PDV.
  • PDV na usluge treninga je 20%
  • PDV možete da odbijete u poslovnim knjigama.

Prijava

Unesite naziv i datume obuke za koju želite da se prijavite