LinkedIn reklame - KAKO DO NOVIH KLIJENATA

tekst 2001 

LinkedIn ima 800.000 korisnika iz Srbije i najbolja je društvena mreža za biznis. To je mesto gde možete da se povežete sa profesionalcima iz vaše oblasti, i najvažnije, promovišete svoj biznis.

LinkedIn oglasi vam nude mogućnost promovisanja svog biznisa i dolaska do vaših idealnih kupaca zahvaljujući preciznom targetiranju. Ovde vaše oglase plasirate ciljanoj publici. Te ciljne grupe sami birate na osnovu radnog mesta, vrste industrije kojoj pripadaju i veličine kompanije, veština koje poseduju, stepena i vrste obrazovanja, ali i geografskog područja.

Korisnici LinkedIn-a imaju prosečno dva puta veću kupovnu moć od korisnika drugih mreža. Takođe, 80% B2B potencijalnih klijenata dolazi sa LinkedIn-а, nasuprot 13% koji dolazi sa Twitter-a i 7% sa Facebook-a. To ga čini dragocenim za kompanije koje se bave baš ovom vrstom poslovanja. 

Iako su LinkedIn reklame nešto skuplje od Google reklama, zbog svih navedenih potencijala, isplati se uložiti i isprobati ovu vrstu oglašavanja   LinkedIn vam nudi različite četiri vrste reklama:  
  1. Sponsored Content reklame
  2. Text reklame 
  3. Dynamic reklame
  4. Sponsored Messaging reklame

1.Sponsored Content reklame prikazuju se na news feed-u, pored organskih objava. Dostupne su u pet formata i slične su Facebook oglasima. Prednost im je to što se pojavljuju baš na mestu gde korisnici najviše obraćaju pažnju. Na slici ispod možete videti jedan primer ove reklame.   Screenshot 2022-11-15 at 12.09.15  
2.Text i Dynamic reklame su veoma slične Google reklamama i njih jedino nećete naći u news feed-u. Nalaze se na desktop i laptop uređajima sa desne strane feed-a  i u messenger-u. Da biste pokrili i news feed, kombinujte ih sa Sponsored Content oglasima. Screenshot 2022-11-15 at 12.33.37  
3.Sponsored Messaging reklame su dobar izbor za B2B kompanije koje aktivno komuniciraju sa drugim korisnicima na platformi. One podrazumevaju personalizovane poruke ciljanim korisnicima putem messenger-a. Jedino ograničenje je što jednom korisniku možete poslati samo određen broj poruka u jednom vremenskom periodu. Screenshot 2022-11-15 at 12.52.32  
4.Lead Gen Forms su šabloni koji se prilažu uz oglas radi prikupljanja informacija od potencijalnih klijenata (e-mail, broj telefona i slično). Kada korisnik klikne na vašu reklamu, podaci sa njegovog profila se automatski popunjavaju, što čuva vreme i trud. Ovim dobijate kompletne i ažurne podatke potencijalnih klijenata.   Screenshot 2022-11-15 at 10.36.32
izvor: titangrowth.com
Pošto su načini oglašavanja veoma različiti, možemo kombinovati više vrsta reklama. Na primer, one reklame koje su slične Fejsbukovim možemo kombinovati sa oglasima u vidu personalnih poruka. Kombinovanjem više vrsta reklama možemo dostići njihov pun potencijal i time dobiti maksimalnu vidljivost.