PRONAĐI SKRIVENE POTREBE.

 

Ako je menadžment svestan potencijala za poboljšanje, koji proizilaze iz razumljivih izveštaja i prezentacija, onda je verovatnije da će odlučiti u korist preduzimanja odgovarajućih mera.

 
  • Pronađi poruke koje nedostaju

 

Ovo je verovatno najvažnija od svih kritika današnjih izveštaja i prezentacija: Izveštaji obično saopštavaju premalo, a prezentacije su često usmena objašnjenja pogrešno shvaćenih pismenih izveštaja. Izveštaji treba da sadrže jasne izraze, razumljiva objašnjenja i korisne preporuke. Prezentacije treba posmatrati kao sredstvo za saopštavanje jasnih poruka, a ne kao okrugle stolove gde se zajednički razjašnjavaju zbunjujući PowerPoint slajdovi. Ova tačka traži da se u odgovarajućoj formi menadžmentu jasno stavi do znanja da postoji potreba za sprovođenjem pravila detaljno formulisanih pod pravilom SAY.

 

AAAAA

 
  • Pronađi gde je potrebno ujednačavanje sadržaja

 

Pravilo UNIFY ističe potrebu za standardizovanim sadržajem koji se odnosi na mere, dimenzije i analize koje se saopštavaju. To ovde znači predstavljanje tog problema pomoću odgovarajućih primera tako da menadžment uvidi potrebu za SUCCESS projektom.

 

BBBBB

 
  • Pronađi gde je potrebno ujednačiti vizuelne elemente

 

Pored standardizovanog sadržaja, potreban je i direktno povezan zahtev za standardizovanom vizuelizacijom, kao što je ona koja je detaljno opisana pod pravilom UNIFY. To se ovde odnosi na činjenicu da stvari koje znače isto treba tako i da izgledaju, a stvari koje ne znače isto treba da izgledaju različito. Menadžmentu treba pomoću odabranih primera jasno staviti do znanja da je ovakav projekat izuzetno značajan.

 

CCCCC

 

Ovaj tekst je preuzet iz knjige "Izveštaji za Menadžment", Bojan Šćepanović. Knjigu možete naručiti preko ovog linka. 

MCB blog-Controlling magazin 03-Izvestaji-za-menadzment-SUCESS-korice