Brijanje kroz decenije

  600 miliona muškaraca iz različitih etničkih i kulturoloških grupa, brije se Gillettom svaki dan.

Ovi muškarci imaju različito osetljivu kožu, različite tipove brade, jedinstvene tehnike brijanja i različite životne vrednosti i stilove

  05-Gillette  

Kategorija oštrica i brijača beleži rast tokom godina, čineći da to bude najrazvijenija kategorija na tržištu proizvoda za higijenu. Osim toga, predviđa se sličan rast na tržištu proizvoda za negu muškaraca tokom narednih godina.

Glavni pokretač rasta je fundamentalna promena u pogledu muškaraca na proces nege poslednjih decenija. Porast popularnosti muških javnih ličnosti, kao i sama transformacija od sportiste do javne ličnosti - trendsetera, učinila je da muškarci brinu o svom izgledu i pojavi.

 mens-skin-care4  

Ovaj trend rezultirao je povećanjem broja proizvoda za negu muškaraca na policama prodavnica, dramatično povećavajući izbor proizvoda za negu muškaraca. Sa novim milenijumom, muško kupatilo postaje rival sa ženskim po izboru proizvoda, a i po veličini.

Dostignuća

Kroz istoriju Gillette je nenadmašan na polju inovacija, od pojave Sensor linije brijača, ranih devedesetih, pa sve do pojave prvog brijača sa oštricama Mach 3, 1998. i do linije Fusion, 2007. Gillette ponovo dokazuje da je lider u inovacijama proizvoda za negu muškaraca predstavljajući Fusion Proglide.

  pic4  

Više od 600 miliona muškaraca započinje svoj dan uz Gillette. Time se dokazuje da muškarci imaju poverenje u Gillette brend i Gillette proizvode. Sa našim znanjem o muškarcima i naukom svetskog nivoa, trudimo se da pružimo najbolje što muškarac može da dobije - kombinujemo vrhunska istraživanja i razvoj. Tako nastaje revolucionarni ProGlide. U kombinaciji sa istorijom istraživanja i razvoja proizvoda za negu muškaraca, Gillette Fusion ProGlide širi svoje proizvode na premijum tržište za potrošače koji vrednuju visok kvalitet koji ima pruža premijum proizvod.

lstorija

Godine 1903, Gillette je kreirao svoj prvi brijač. Do kraja te godine, Gillette prodaje 51 set brijača i 168 oštrica. Naredne godine, Gillette je u SAD priznat kao patent i prodaja raste na 90.000 brijača i 12 miliona oštrica. Nakon nekoliko inovacija, kao sto su Gillette Blue Blade,

  pic1   Thin Gillette Blade, Gillette je 1957.lansirao prilagodljiv brijač sa tri pozicije: za kratku, srednju i dugu bradu. Zatim 1971. Gillette predstavlja Trac 2 – sistem za brijanje sa dve oštrice.

Gillette 1986. godine predstavlja prvi jednokratni brijač sa takozvanom "trakom sa lubrikantom" - dobre vesti! Takođe, posle toga, 1989. godine Gillette predstavlja Sensor - prvi brijač sa optimalnom distancom između oštrica koje su postavljene na elastične opruge.

  pic2  

Nakon dugogodišnjeg razvoja, 1998. godine Gillette predstavlja Mach - prvi sistem za brijanje sa tri oštrice. Nekoliko godina kasnije, 2001. Gillette predstavlja Mach3 Turbo, novu tehnologiju koja omogućava najpreciznije i ugodno brijanje, sa manje iritacije, čak i usled izbrijavanja. Sve je u moćnom brijanju, tako da je 2001. Gillette predstavio M3 Power - prvi brijač sa baterijom, za savršeno brijanje u jednom potezu.

Nastavljajući istraživanje, sa brigom o potrebama potrošača, Gillette lansira Gillette Fusion System, manuelni i sa baterijom, zajedno sa kompletnom linijom proizvoda za pre i posle brijanja. Gillette Fusion brijači prvi su predstavili inovaciju sa oštricama sa prednje i zadnje strane kertridža. Sa prednje strane nalazi se pet oštrica, a sa zadnje je trimer. Gillette je 2010. predstavio Systems ProGlide i Gillette Fusion ProGlide Power. To je vrhunska tehnologija koja uključuje tanje oštrice, a one bez napora klize po koži i omogućavaju najudobnije brijanje.

Najnovija unapređenja

 Dugogodišnje istraživanje Gillette Fusion ProGlide uključuje više od 30.000 muškaraca širom sveta, a do 80 muškaraca dolazilo je u Gilletteov Centar za inovacije (Gillette's Reading Innovation Centre (RIC)) da se brije svakog dana. U RIC su dolazili različiti timovi eksperata, različitih disciplina, uključujući naučnike, dizajnere, inženjere ... da studiraju nauku brijanja. To je fondacija za razvoj novih Gillette brijača. Gillette naučnici studirali su potrebe muškaraca, njihove navike, kožu... do najsitnijih detalja. Ova saznanja kombinovana su sa naučnim saznanjima da bi se uvidelo kako oštrica i koža sudeluju za vreme brijanja, a to je postignuto mikroskopima i tehnikom brzog snimanja. Ova saznanja upotrebljena su u idejama za nove proizvode i prototipe, putem naprednih inženjerskih procesa i procesa sa visokom preciznošću .

Vrh oštrice tanji je nego hirurški skalpel za više od nekoliko stotina atoma. Kriva sečiva, šire strane, mogu rezultirati lošim brijanjem. Rezultat, novi Gillette Fusion ProGlide brijač kombinuje sedam inovacija na dršci i ketridžu, a sve da bi pružio udobnost i prijatan osećaj brijanja uz Gillette proizvode.

  power-with-button-highlight-1   Kao šlag na tortu, Gillette nam predstavlja najnoviji model ProGlide serije Fusion ProGlide Flexiball Techonology koji se prilagođava pomeranju kože i obavlja svoj posao preciznije nego dosadašnji učvršćeni brijači.  
Fusion ProGlide Flexiball
                                                             Fusion ProGlide Flexiball
  Vrednosti brenda

 U srcu proizvoda za negu muškaraca, više od 100 godina, Gillette razume da, kada je muškarac zadovoljan izgledom, on se i oseća tako. To dokazuje da proizvodi za negu zauzimaju važno mesto u svakom danu muškarca. Trenutno, 600 miliona muškaraca, iz različitih etničkih i kulturoloških grupa, brije se Gillettom svaki dan. Ovi muškarci imaju različito osetljivu kožu, različite tipove brade, jedinstvene tehnike brijanja i različite životne vrednosti i stilove.

Po broju muškaraca koji brinu o licu i koriste proizvode za negu na dnevnom, nedeljnom ili mesečnom nivou, jedna stvar je jasna: muškarci su isklesali svoj ugao u industriji lepote i zahtevaju proizvode i usluge prema svojim specificnim zahtevima.

  pic3   Stvari koje niste znali o brendu Gillette:  
  • • Brijanje je postalo pristupačno svima početkom 20. veka, 1904. Godine, kada je pronalazač King C. lansirao brijač sa mogućnošću zamene oštrice.
 
  • •Gillette brijač postigao je uspeh nakon što su ga koristili američki vojnici tokom Prvog svetskog rata. Vojska SAD je kupila 3,5 miliona brijača i 32 miliona oštrica, a vojnici su se brijali svakodnevno.
 
  • •Kako bi proučili kako se brijač ponaša tokom brijanja, istraživači koriste kamere koje mogu da snime i 500 frejmova u sekundi.
 
  • • Gillette koristi 3D štampače-omogućava brz dizajn prototipova proizvoda.
 
  • • Fusion ProGlide oštrice su tanje nego hirurški skalpel.
      Autor teksta je Milica Petrovic, milica@instore.rs