3 saveta kako da poboljšate proizvod

Do sada ste svakako svesni da sve što želi da ima život na internetu, mora da ima svoj identitet, karakter i da se ponaša kao osoba. O tome smo pomalo pisali u tekstu Priča o dva interneta. Mnoge kompanije mogu sebi da priušte da taj problem prenesu na marketinšku agenciju, ali opet - taj posao neko mora da obavi, pitanje je samo kako. Evo nekoliko koraka koji su poslužili i najvećima - pokušajmo da razumemo zašto.

a

Pre svega - NAĐITE SAGOVORNIKA

w595_H4yDaoCt4a Bilo da promovišete proizvod ili uslugu, na modernom vebu ne možete se obraćati svima kao kupcima. Na internetu su svi jednaki, svi su ravnopravni i svačija reč se broji, jer je zaslužila neku težinu i kredibilitet u okolini svojih kontakata. Što pre postanete svesni da ste sagovornik, a ne nadmeni prodavac, to bolje za vaš identitet na internetu. Jednostavno se iskreno predstavite i dozvolite svima da vas lično provere. To nikad nije loše. Pozitivne kritike preneće se na rast prodaje, a negativne ćete iskoristiti da unapredite svoj proizvod. Ako ste prihvatili da ste osoba, a ne proizvod koji priča jezikom svog prodavca, umećete da razgovarate sa svima: nezadovoljnim, znatiželjnim i lojalnim sagovornicima. Svi forumi, društvene mreže i blogovi, u tom pogledu nisu mnogo različiti od najstarijih mesta okupljanja gde ljudi pre svega razgovaraju o svom životu, a usput nešto i kupe.

a

Zatim OLAKŠAJTE KOMUNIKACIJU

w595_6jHUZZjXnj Kad ste već došli na žurku, nemojte se duriti što vam ne prilaze u gomilama - priđite i vi nekome. Još važnije - pokažite da cenite one koji su prvi prišli vama. Kompanija NewLook istraživala je: nije svaka tema jednako podložna personalizaciji. Kategorija zabave prednjači sa 60% ispitanika, a zatim sve što bismo podveli pod lifestyle, onda sport, vesti, automobili i finansije. Kojoj god kategoriji da pripada vaš proizvod, važiće pravilo: ako ste otvorili kanal komunikacije, vi ste odgovorni da ga držite otvorenim: da odgovarate, budete dostupni, uslužni i odmereni. Uz sve to, podrazumeva se da stalno motivišete ljude da vas prate. Jednoj kompaniji, ovo pitanje je bilo toliko važno, da je omogućila direktan video poziv, tako da klijenti mogu da vide i usmeno razgovaraju ili četuju sa prodavcima, dok gledaju proizvod na sajtu.

a

CENITE LOJALNE

w595_cRx0wvrnO8 NewLook razvija poseban njuzleter za svoje najlojalnije klijente. Kada neko poželi da kupi neki od skupljih proizvoda iz ponude ili napravi veći račun, nude mu učlanjenje u klub. Klijent popunjava lične podatke, svoje preferencije u pogledu stila i svojih želja i nadalje dobija specijalan mejl koji ga jednom mesečno obaveštava o novim proizvodima ili pogodnostima. Jeste mnogo posla i skoro je nemoguće kada targetirate veliki broj klijenata, ali od ogromne je važnosti da pokažete lojalnim klijentima da ih ne vidite samo kao kupce, već da su i oni deo tima koji uvažavate i cenite. Studija koju je izveo Ipsos Media CT omogućila je da Jahu formuliše 3 pravila personalizovanog pristupa marketingu:
  1. Upoznaj me, jer ljudi traže sadržaj koji odražava njih;
  2.  Govori mojim jezikom, jer gradimo odnos poverenja;
  3. Ceni moje vreme, jer ne želim suvišne informacije.
a

Ulaz u arenu društvenih mreža i onlajn marketinga vrlo je odgovoran korak i svaka greška može biti previše skupa za brend koji želite da stvorite. BeeShaper nudi jedno olakšanje, možda najveću vrednost koju ima. Jednom kada rešite da ozbiljno uđete, imaćete mnogo Shapera sa prirodnom afinitetom za vaš brend na svojoj strani koji će vam pomoći da mnogo lakše pronađete svoj put i svoj glas. Pratite ove korake, učite od najboljih i cenite one koji vam pomažu na početku svog uspeha. I ne zaboravite - sve počine pažljivim slušanjem.

a

a

Izvor: Beeshaper