ZADRŽATI DOBAR IMIDŽ, ALI I KLIJENTA, IVANA POPOVIĆ, RISK DEPARTMENT MANAGER, MILŠPED

Sa dvadeset godina započela sam karijeru u kompaniji Milšped koja traje već 16 godina. Ovde sam „odrasla“ zajedno sa timom koji je tada, 2001. godine, imao svega 29 ljudi na nivou Srbije, a danas ima preko 2.000. Ponosna sam na tu činjenicu. I dalje me pokreću emocije, volja i želja da budemo još uspešniji.

ds

[caption id="attachment_20380" align="aligncenter" width="546"]MilΓëê┬░ped (Ivana Popovi╞Æa╠ü) Ivana Popović, Risk Department Manager u Milšpedu[/caption]

s

Controlling je kao sektor u našoj grupi formiran pre četiri godine. Tada nas je bilo svega dvoje - kolega Vladimir Radonjić, koji je vodio plan i analizu, i ja, koja sam se bavila controllingom.

Naša kompanija se bavi specifičnom delatnošću, pa se zato naš controlling više svodio na internu kontrolu, koju smo sprovodili sopstvenim alatima i izveštajima, koji su odgovarali procesima koje smo poštovali. Sektor controllinga trenutno ima deset zaposlenih, a Sektor upravljanja rizicima šest. Ljude smo pozicionirali tako da se ceo controlling, na nivou grupe, obavlja iz Srbije iz naše centrale i ljudi su tako i raspoređeni. Trenutno utvrđujemo svoju poziciju u celom regionu i trudimo se da sprovedemo iste procedure i procese, koji su prepoznatljivi za naš imidž.

Nakon angažovanja u Sektoru računovodstva, trezora i controllinga, upustila sam se u nepoznato ali veoma izazovno putovanje, u Sektoru za upravljanje rizicima i naplatu potraživanja. Sektor za upravljanje rizicima podrazumeva konstantnu brigu o klijentima, od početka procesa, ispitivanje boniteta, obezbeđenja plaćanja i same naplate naših usluga. Nije lako istovremeno štititi svoje interese i ostati u dobroj komunikaciji sa klijentima, što podrazumeva nastavak uspešne saradnje sa njima.

Usko sarađujemo i sa timom kolega iz Sektora brige o klijentima, koji je poseban sektor sa petnaest zaposlenih. Veoma je važno da se zadrže i dobar imidž i klijent istovremeno. Optimalno znanje i iskustvo članova grupe dovode do ostvarenja krajnjeg cilja koji dobijamo od Uprave kompanije, a to je - likvidnost u svakom trenutku.

Sa Sektorom controllinga nastavili smo tesnu saradnju, u smislu da se naša komunikacija sa klijentima u vezi sa naplatom potraživanja ne odvija bez njihove prethodne potvrde i saglasnosti. Priroda posla nas upućuje jedne na druge. Izveštaji koje dobijamo od Sektora controllinga su za nas merodavni i daju nam sigurnost u daljoj komunikaciji sa klijentima i održavanju likvidnosti. Sve ovo zajedno daje nam uslove za sve veći rast cele grupe.