Izveštaj treba da pomogne menadžeru. Izveštaj je kratak, sažet, sa ključnim podacima. Izveštaj treba da ima jasnu strukturu, kao i poruku. Poruke mogu biti različite:
Nemački Institut za standarde (DIN) ima sledeću rečenicu u Standardima controllinga:
Višak informacija stvara netransparetnost.
Većina izveštaja ima previše nepotrebnih informacija (boldovanje, previše cifara, okviri, boje, nepotrebni crteži i sl.). Izveštaje treba pojednostaviti, uniformisati, doći do suštine. Kod izveštaja važi pravilo “manje je više” i svi menadžeri traže OPO (One Page Only) izveštaj.
Svi volimo da vidimo lepu ženu na ulici, da nosimo dizajniranu odeću, da kupujemo lepa kola, da imamo lep mobilni i sl. Sa druge strane, kada dođemo do poslovnih ljudi i izveštaja koji se prave onda imamo neverovatnu količinu ružnoće. Controlleri i analitičari se ponekad utrkuju da naprave ružne, monotone, nepregledne tabele koje nazivaju “izveštajima”! Dobar izveštaj treba da je vizuelno dopadljiv, da jasno komunicira i da prenese poruku. Lep dizajn ne isključuje profesionalizam u izveštavanju. Lep dizajn u izveštaju dovodi do suštine poruke koja se šalje menadžeru.
Mi smo specijalisti za kreiranje izveštaja za menadžere. Kreiramo profesionalne izveštaje koji odmah i jasno komuniciraju sa menadžerima. Menadžeri vole naše izveštaje jer im štede vreme i pomažu kod odlučivanja. Mi smo partneri velikim kompanijama u Srbiji bez obzira na delatnost (banke, osiguranje, farmacija, nafta, telekomunikacija, proizvodnja…) ili sektor u okviru kompanije (controlling, prodaja, HR, finansije, IT, logistika…).