Knjiga: Strateški Biznis plan

Knjiga Strateški biznis plan će vam dati smernice kako da uspešno upravljate svojom kompanijom u ovim promenljivim i visoko konkurentnim uslovima.

    [caption id="attachment_11814" align="aligncenter" width="552"]Strateški biznis plan Strateški biznis plan[/caption]

SBP obično predstavlja srednjoročni plan za razvoj poslovanja (2-3 godine) i treba da sadrži ciljeve i odredi pravac za dostizanje uspeha tokom godina. On je kao mapa na kojoj je definisan pravac u kom kompanija treba da ide. Stoga treba da se redovno prati i ažurira.

[caption id="attachment_11819" align="aligncenter" width="483"]Strateški PUT Strateški PUT[/caption]

MCB Strateški Biznis Plan PUT Strateški PUT

Osnovni razlozi za izradu SBP su:

  • spajanje kompanije
  • kupovina ili prodaja kompanije
  • prodaja divizija kompanije
  • osnivanje novih kompanija
  • razvoj novih poslovnih segmenata
  • reorganizacija kompanije ili tražeje investitora

U knjizi su opisani glavni delovi Biznis plana:

  • Analiza trenutne situacije
  • Revizija strateških ciljeva
  • Dugoročni plan
  • Marketing
  • Organizacioni razvoj
  • R&D
  • Projekti
  • MCB Strateški Biznis Plan SWOT
  • SWOT analiza
[caption id="attachment_11817" align="aligncenter" width="478"]SWOT analiza SWOT analiza[/caption]

U knjizi su date smernice za izradu Biznis plana počev od analiziranje trenutne situacije i određivanje vizije i ciljeva koje želite da vaša kompanija dostigne u narednom periodu. Kada postavite takvu bazu onda treba da razradite dalje detalje kako da ostvarite te ciljeve. Pored toga su date ideje i o načinu razvoja strateških inicijativa, organizacije, koji su vam resursi na raspolaganju (ljudi, finansije), kako da dođete do onih koji vam nedostaju i kako da ih iskoristite na najefikasniji način.

Izdavač ove knjige je MCB Menadžment centar Beograd.

Pored ove knjige, preporučujemo i sledeće knjige iz controllinga:

Knjige iz controllinga možete nabaviti u Makartu.