PODSETNIK ZA KLIJENTE - Trigger based marketing - Irina Zdravković (MARKETING AND COMMUNICATIONS MANAGER), Bisnode

Bisnode Trigger Based Marketing primenjen je kao end-to-end rešenje na tržištu proizvođača automobilskih delova u Norveškoj, a planirana je implementacija na sva tržišta na kojima Bisnode posluje. Mi pomažemo našim klijentima da pronađu i zadrže svoje klijente analizirajući podatake i integrišući ih u njihove svakodnevne aktivnosti. Naše rešenje omogućava auto servisima da bolje upravljaju svojim poslovanjem, tako što će da prilagode i da usklade marketinške kampanje sa svojim kapacitetima i mogućnostima. Mi podsećamo krajnjeg korisnika na potrebu da održava svoj auto kako bi bio bezbedan i dobro očuvan. Uz pomoć četiri Bisnode inicijalna „okidača“ mi identifikujemo potrebu i govorimo im gde da obave potrebno održavanje svog automobila. Auto servisi mogu da se prijave za ovu uslugu i da pošalju poziv relevantnim korisnicima, na primer, u određenoj geografskoj oblasti. Studije slučaja pokazuju da Bisnode Trigger Based Marketing povećava ROI za oko 30%. ČETIRI „OKIDAČA“ Periodični tehnički pregled – Godišnji tehnički pregledi su obavezni, kako kod nas tako i u Evropskoj uniji. Kombinovanjem centralnog registra vozila i sopstvenih podataka o klijentima auto servisa, mi tačno znamo kada je vreme da vlasnik vozila obavi tehnički pregled. Naravno, mi možemo da utvrdimo da li je vlasnik automobila već klijent auto servisa ili je potencijalni klijent. Rešenje daje vlasnicima automobila relevantne informacije o predstojećem tehničkom pregledu i to u pravo vreme. Održavanje automobila može da bude gnjavaža, pa zato podsećanje vlasnika vozila na to gde i kada to može da obavi zaista je od pomoći. Promena vlasništva – auto servis može da targetira nove vlasnike polovnih automobila. Bisnode prati promene vlasništva u centralnom registru vozila, čime se auto servisu daje mogućnost da obavesti novog vlasnika da je to vozilo ranije servisirano u tom servisu, uz preporuku da kod njih nastave da koriste tu uslugu. Na primer: „Čestitamo Vam na kupovini novog automobila, mi znamo istoriju Vašeg vozila“. To će da uveri krajnjeg korisnika da auto servis zna u kakvom je stanju njihov novi automobil i kolike investicije za održavanje mogu da očekuju u narednom periodu. Pomoć na putu – automatsko obnavljanje osiguranja „pomoć na putu“ i ugovor o tehničkom pregledu. U slučaju da se vozilu dogodi mehanički kvar zbog koga vozač ostane „zaglavljen“ na putu, osiguranje će da pomogne vozaču da dođe do najbližeg auto servisa i da popravi kvar. Preporučuje se da se tehnički pregled obavlja jednom godišnje i mnogi auto servisi nude osiguranje „pomoć na putu“ uz svoje usluge u periodu od godinu dana. Na osnovu ovih informacija, naše rešenje može da informiše vlasnika automobila da je vreme da se javi na godišnji tehnički pregled i da obnovi osiguranje. Redovan servis – na osnovu istorijskih podataka o vozilu, auto servis može da pozove vlasnike automobila na redovan servis automobila. Ovo je alternativan „okidač“ za auto servise koji ne nude osiguranje „pomoć na putu“, ali koji žele da podsete svoje krajnje korisnike da obave redovan servis i informišu ih o tome gde mogu da ga obave. Dajući našim korisnicima potrebne „okidače“, kao i portal za proveru klijenata, mi istovremeno unapređujemo i obezbeđujemo uspešnost njihovih marketinških kampanja i činimo Bisnode vodećim provajderom za podatke u novom B2C segmentu.