"U saradnji sa prirodom", istorija Fructal-a

    Sredinom prošlog veka posadili smo naše prvo drvo. Od njegovih plodova napravili smo sokove, nektare i druge proizvode prirode kakve niko pre nije okusio. Čisti kao priroda iz koje su potekli, sveži i okrepljujući kao voće iz kojeg su nastali. Ceo svet sada izgleda drugačije, ali su naši proizvodi isti kao kada smo ih prvi put napravili. Zato što ih i dalje pravimo sa istom strašću, predanošću i ljubavlju. U saradnji sa prirodom.  

1 - Copy

Tako svoju priču o Fructalu počinju oni koji su njegovu tradiciju započeli pre više od 60 godina, koliko ovaj brend nastoji da bude simbol vrhunskog kvaliteta, tradicije i povezanosti sa svim što je dobro i dolazi iz prirode. Vremenom, Fructal je postao brend uz koji su odrastale mnoge generacije širom regiona. Sinonim je kvaliteta, tradicije, ali i inovativnosti i razvoja kroz vreme, brend koji prati, ali i stvara trendove

Istorija koja se piše kvalitetom ... Prvo drvo jabuke zasađeno je 5. oktobra 1945. godine, i sve od tada Fructal se trudi da ostane veran potrebama svojih potrošača. Logo kompanije i simbolizuje to prvo zasađeno drvo, a inspiracija za naziv brenda potiče od reči frutta, koja znači voće, koje je neprestano korišćeno u celom Fructalovom portfoliju. U prilog  toj filozofiji govori i Fructalov slogan: U saradnji sa prirodom!   fructal.lezeci.yu     Prelomna godina Za Fructal je prelomna godina 1963. kada je počela izgradnja novih proizvodnih objekata i bazena za voćne kase i pulpe od 925 tona. Kompanija je napredovala, uvodila mehanizaciju i modernizaciju tehnoloških procesa postavljajući temelje Fructalovog kvaliteta i imena. Put prema vrhu kompanija je nastavila jačanjem i uvođenjem novih brendova, a najstariji među njima je Dvojni C. Jedan od prvih oglasa u štampanim medijima komunicira upravo ovaj voćni napitak jedinstvenog osvežavajućeg ukusa koji brzo postaje omiljen kod potrošača. Briga za najmlađe U šezdesetim i prvoj polovini sedamdesetih godina prošlog veka, Fructal je intenzivno ulagao u tehnologiju. Nove linije za punjenje sokova i pića u staklenim bocama doprinele su vrhunskom kvalitetu Fructalovih proizvoda. Godine 1974. obeležava početak proizvodnje sokova za decu pod brendom Frutek, koji i danas ima snagu jakog brenda u regionu stare Jugoslavije. Dalje ulaganje u razvoj Fruteka samo je potvrda misije kompanije koja brine o svim generacijama i vrlo dobro zna kakva nega, ljubav i odgovornost su potrebni, da bi najmlađi bili razigrani, zdravi i zadovoljni. Ovim sokovima, uz koje mališani odrastaju skoro četiri decenije, 1982. Godine, pridružuje se portfolio dečjih kašica   [caption id="attachment_9431" align="aligncenter" width="611"]Briga za najmladje Briga za najmladje[/caption]   Novi hit Nekoliko godina investicija doprinelo je kvalitetnijoj proizvodnji ili širenju programa. U 2000. godini u Sloveniji, ali i okolnim zemljama regiona, hit je postao brend Fruc - portfolio voćnih napitaka, pakovanih u plastične boce sa širokim vratom, koji je doneo Fructalu nagradu za komunikacijsku izvrsnost Effie. Osvežavajući ukusi, kao i moderan dizajn, vesele razigrane boje etiketa Fruc voćnih napitaka, koje odišu mladalačkom energijom i posebnošću, na tržištu Srbije lansirani su prošle godine, a komunikaciona platforma voćnih napitaka Fruc obraća se ciljnoj grupi - tinejdžerima, s porukom "Fruc: Off dosadi- uživaj!"   maxresdefault     Nova ambalaža Godina 2001. za Fructal bila je prekretnica. Novim ulaganjima u KHS liniju, omogućeno je punjenje sokova i voćnih napitaka u novu plavu staklenu 200 ml hoću, koja postaje hestseler u 2003 Na sajmu Inpak u Gornjoj Radgoni usledila je i nagrada "Slovenački Oscar za ambalažu", upravo za ovu plavu bocu Blondy. Zatim je 2005. još dobila nagradu Effie za akciju "Strast ima novi oblik".     fructal-sg-pomarana-nektar-02-st   Planovi za budućnost Iz Fructala obećavaju iznenađenja, koja će za cilj imati zadovoljenje i najistančanijih ukusa. Frutahela barovi su u novom modernom atraktivnom dizajnu, portfoliju Fruc voćnih napitaka pridružuju se novi osvežavajući ukusi. Očekuje se i proširenje portfolija renomiranog brenda Fructal Natura - nova linija 100% voćnih, voćno-povrćnih sokova za zdravlje i dobrobit organizma.  

ino kategorija - 100 posto sok Fructal Natura

  Voćni i čokoladni barovi   Iz Fructala kažu da im nikada ne nedostaju izazovi. Rezultat istraživanja tržišta i kreativnog rada zaposlenih su voćni barovi - slatkiši od voća i žitarica. Proizvodnja voćno-žitnih i čokoladnih barova počela je 1990. godine. Lansirani su najpre pod različitim imenima sve do 2001. godine kada je rođena “zvezda” – Frutabela.  

424_20130110170603_Frutabela